gadenhertog

Omdat mijn lieftallige huisgenoot gaat trouwen komt er per direct een kamer vrij in ons huis. De galerij-kamer @ Saffier, 6e verdieping, ongeveer 11m2. Huur ongeveer 145,- all-in. Keuken is lekker ruim, het huis is schoon en de buren zijn gezellig. Dus zoek je nog een kamer of weet je iemand die een kamer zoekt, tijdelijk of permanent, mail me even!

Gideon

gadenhertog@gmail.com

06-16432006

N.B. Steendam

Behalve dat het in Vinkhuizen is: absolute aanrader.

gadenhertog schreef: en de buren zijn gezellig.

Yeay! Al jaren een open keukenraambeleid bij beide huizen, dat werpt z'n vruchten af.

Ik bel even zodra de zinderende wedstrijd Algerije-Slovenie is afgerond.

broommaster2000

Hoi,

Ik heb omtrent dit bericht al een tijdje geleden een mail naar he betreffende adres verzonden maar ondanks mijn geduld nog geen reactie gehad. Is de mail misschien blijven hangen in een filter of misschien nog wel iets ergers?

Vol verwachting wacht ik af!

Gloeton,

Anton

Herbsgarden
broommaster2000 schreef: (...) Gloeton, Anton

Mijn ex-archivarishart was even vervult van warmte toen ik dacht dat je zo fanatiek was geweest de naam van het eerste GSV-jaarverband op te zoeken. Maar helaas, dat was Gnoton.

Herbsgarden schreef:
broommaster2000 schreef: (...) Gloeton, Anton

Mijn ex-archivarishart was even vervult van warmte toen ik dacht dat je zo fanatiek was geweest de naam van het eerste GSV-jaarverband op te zoeken. Maar helaas, dat was Gnoton.

Dat archivarishart vertroebelt je spellingskills?

broommaster2000

Gloeton, Groeton, Groeten...

gadenhertog

Mijn hart is met spijt vervuld dat ik niet eerder bericht heb dat de kamer al vergeven is. Kon de vorige keer deze topic niet vinden, dus dacht dat ie al verwijderd was.... Anyway, succes met zoeken allemaal, en de hartelijke groeten van Huize Saffier.