113940

Beste GSV'ers,

Na vorig jaar een fantastisch jaar voor Outreach te hebben gedraaid, is het weer tijd voor een nieuw jaar.
Daar zijn ook weer nieuwe kernteamleden voor nodig, want anders komt er niks van de grond.
Ben je er wel voor in om een groot project te organiseren waarmee je ook wat meer te zien krijgt dan alleen de eigen GSV?
Dan is dit toch wel echt een kans!!!

Nu kan ik natuurlijk urenlang gaan lullen over allemaal eigen ervaringen, maar dat kan ook beter.
Ben je geïnteresseerd, app dan vooral Alfred of mij (Marko) even om een wilde speech als voice bericht terug te krijgen o.i.d.
Als je twijfelt geeft dat niks. Interesse kan geen kwaad en vinden wij altijd leuk.

Tot nu toe zijn er nog weinig aanmeldingen voor Outreach en nog geen GSV'er (er ging dan ook iets mis met de mail of zo).
Maar dat betekent dat er nog ruimte is, dus dat is een gouden kans om te pakken
en een mooie leerzame tijd met christelijk karakter om weer wat te compenseren met de rest. Aanmelden kan door motivatie + een cv-tje naar outreachgroningen@gmail.com te sturen.

Dus echt doen!!!!!!!!!

Joe,

kernteam Outreach 2016

Superleuk om te doen, maximaal hemelpuntjes scoren voor minimale inzet!

Ik kan eigenlijk niet geloven dat zelfs niemand dit overweegt. Daarom nog even een extra bump. Ik hoop dat jullie hier net zo enthousiast over zijn als ik! T is echt een heel mooie ervaring die in verhouding toch weinig tijd kost. Opgavedeadline is 31 mei, dus jullie hebben nog even de tijd ;) Wees niet bang om Alfred of mij te contacten!