Gait

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Voor mijn bachelorthese voer ik, samen met twee studiegenoten, een onderzoek uit. Drie keer raden wat we daar voor nodig hebben...

Juist, en daar hebben we er nogal wat van nodig. Laat er nou net een tekort zijn aan proefpersonen op de faculteit. Vandaar deze oproep aan jullie om allemaal lekker mee te doen!

"Waar gaat dat onderzoek over?", zul je misschien denken. Nou, het gaat over de perceptie van grafieken van statistische gegevens:
Statistische data kan op verschillende manieren gevisualiseerd worden, bijvoorbeeld in een staaf- of cirkeldiagram. Niet elke visualisatiemethode leent zich even goed om de boodschap over te brengen. In deze studie wordt bekeken welke factoren hierbij een rol spelen.

Erg interessant dus, en het duurt ongeveer een half uur.

De tijden waarop dit onderzoek plaatsvindt zijn als volgt:
Woensdag 11 mei - 9:00 tot 15:00
Donderdag 12 mei - 11:00 tot 15:00
Maandag 16 mei - 11:00 tot 15:00
Dinsdag 17 mei - 9:00 tot 15:00
Woensdag 18 mei - 9:00 tot 15:00
Donderdag 19 mei - 11:00 tot 15:00
Dit zal plaatsvinden aan de Bloemstraat.
Omdat we een limiet hebben van 4 personen tegelijk en omdat we regelmatig in een ander zaaltje zitten kun je me het best even of .

Mocht je niet tijdens deze uren kunnen, of geen zin hebben om vanuit Vinkhuizen naar de Bloemstraat te fietsen kunnen we ook thuis afspreken.

Graag tot snel!

Ton en Lennard bedankt!

Ik heb nog veel meer proefpersonen nodig, dus als je zin hebt mag je langskomen wanneer je wilt. Op bovenstaande tijden aan de Bloemstraat, op andere tijden op een locatie naar keuze.

Yntse, Henk, Annelies, Siegard en Klaske ook bedankt!

Deze hele week verzamel ik nog data. Stel dat je een half uurtje niets te doen hebt, dan kun je me altijd bellen en dan sta ik in no time bij je op de stoep. Het onderzoek is namelijk ook prima thuis te doen (als je een tafel hebt iig).

Even een promopraatje:
Het is heel leuk om te doen en Gerrit is ook heel leuk! Dus als je het niet doet ben je een sukkel.