Koning Drietand

Hallo allemaal,

Ik zoek teamleden voor spijkerslaan bij Bernlef aankomende donderdag (zie onderstaande bericht). Het begint om 22.00 en is super leuk. Je hebt een blok en daar moeten spijkers ingeslagen worden en dan gaat het om niet als eerste en niet als laatste klaar te zijn. Daarnaast is het ook nog een hele gezellige vereniging dus dat is allemaal leuk. Nu zoek ik alleen nog 1-5 extra spelers, dus geef je eens op of stel je vragen bij intresse.

Groetjes Fre

Ynternasjonale spikerslachkriich!

Op donderdag 12 mei zal de legendarische jaarlijkse internationale spikerslachkriich weer plaats vinden op de soos van F.F.J. Bernlef. Jullie zijn van harte uitgenodigd om mee te strijden in dit internationale evenement om de fel begeerde wisselbeker in handen te krijgen. De wedstrijd zal rond 22:00 uur van start gaan. Eerst zullen de regels van de spikerslachkriich uitgelegd worden en daarna zal de strijd los gaan. Een team moet bestaan uit 3 tot 6 personen en als jullie 1 persoon tekort komen dan is er altijd wel iemand op de soos die bij jullie mee wil doen.
Wij hopen jullie allen op donderdag 12 mei te mogen verwelkomen op onze soos ‘De Pizel’ aan de tuinstraat 22.

Met vriendelijke groet,

Jacob-kees v/d Heide
Skriuwer F.F.J. Bernlef
Bestjoer ‘Alde Maaie’ 2010-2011

Verrek, ik dacht even dat ik mijn naam las...

Koning Drietand

Je kunt natuurlijk wel je naam eraan verbinden.

TheoSikkema

Dus als je niet naar PACO gaat, wat natuurlijk erg dom is, dan kan je lachen met Bernlef. Super leuk, Spijkerslaan is sowieso mooie sport.

Zucht Bernlef, daar wil ik nog niet dood gevonden worden...

Ik ga er over nadenken. Moet je dan ook Fries kunnen?

TheoSikkema

Zolang je 'tsjoch' uit kan spreken overleef je het wel. Zorg wel dat je het niet te vaak hoeft te zeggen, want dan overleef je het niet.

Ursa schreef: Ik ga er over nadenken. Moet je dan ook Fries kunnen?

Hol van leeuw Harm, hol van de leeuw...

Koning Drietand

Harm heeft tot nu toe toegezegd en mijn vriendin ook. Die regelde misschien nog een echte Bernleffer lijdend onder de naam Trevor. Dat zijn tot nu toe allemaal historici, wat opzich logisch is bij een Groningse historische naam als Bernlef, maar het zou leuk zijn als er nog een aantal mensen bijkwamen.

Helaas ga ik naar PACO, anders ging ik mee

Bernleffer vind ik heel vies klinken.

Koning Drietand

Bump

Hallo, heb je gewonnen?

Koning Drietand

We hebben helaas verloren. We zaten met twee mensen van Bernlef en drie mensen van daarbuiten in een team en moesten tegen alleen bernleffers. Deze laatste mensen vonden de bernleffers die bij ons zaten verraders en daarom werden direct onze ervaren spelers eruit geslagen. Vervolgens verloren we een klein beetje. Maar het stond uiteindelijk 10-6 dus dat is niet een heel groot verlies. Iedereen die er niet was heeft wel wat gemist.

Verdrietig zeg.