Henderi

Beste GSV'ers,

De komende tweeënhalve week, van 11 mei (09.00) tot en met 25 mei, kan je stemmen op kandidaten voor de Universiteitsraad van de RUG.

Ik sta dit jaar op de steunlijst van Studenten Organisatie Groningen (SOG) op nummer 37.

Voor de GSV'ers die niet precies weten wat de Universiteitsraad is en wat er in deze raad besproken wordt zal ik dit kort even uitleggen:

De Universiteitsraad is het hoogste medezeggenschapsorgaan. Alle besluiten rondom beleid van de RUG passeren de Raad. De belangen van de studenten worden vertegenwoordigd door drie partijen. De SOG is met acht van de twaalf zetels de grootste partij. De partij staat voor kwaliteit, keuzevrijheid en concrete resultaten. Het komende academisch jaar gaat de SOG fractie in de Universiteitsraad zich in ieder geval inzetten voor de volgende punten:

* Voor keuzevrijheid, tegen blokkades
* Betere printvoorzieningen
* Docenten afrekenen op slecht onderwijs
* Prijs/kwaliteit kantines verbeteren
* Integratie van onderzoek in het onderwijs
* Ruimere openingstijden bibliotheken
* Goede minorvoorlichting
* Meer computerwerkplekken
* Tentamens nakijken binnen 10 dagen
* Makkelijker studeren in het buitenland
* Colleges terugkijken op Nestor

De SOG heeft er inmiddels voor gezorgd dat je kunt pinnen in de kantines, dat er meer aandacht is voor docentkwaliteit. Daarnaast hebben ze gezorgd voor de ruimere openingstijden van de UB, winkels op het Zernike, zes miljoen euro extra voor onderwijs en Progress Webmail en Nestor binnenkort op één pagina.

Het afgelopen jaar heb ik echt ervaren dat de SOG ontzettend actief is in het studentenwereldje. Ze zijn overal bij en als wij als Senaat een vraag hadden over bijvoorbeeld onze bestuursbeurzen, konden we altijd bij hen aankloppen.

Dit jaar sta ik dus op de steunlijst, op plaats 37. Dit is een onverkiesbare plaats, maar geeft aan dat ik de SOG een warm hart toedraag. Ik zou het leuk vinden als jullie op mij stemmen. Maar bovenal vind ik het belangrijk dát jullie stemmen.

Met amicale groet,

Henderi Lenting

ik zit regelmatig in de UB, dus ik vind ook echt dat jullie allemaal op SOG moeten stemmen, want ik loop nog weleens te graaien naar een computer.

Bovendien is Hendeeeri gewoon een hele leuke jongen uit één van de grootste gereformeerde bolwerken uit het land.

Henderi heeft veel voor de vereniging gedaan, dit is uw kans op iets voor hem terug te doen! Bovendien is hij heel gemotiveerd om een jaar voor Docenten afrekenen op slecht onderwijs te gaan.

Stem prettig, stem 37!

Na jaren veel van de universiteit te hebben gekregen (ook al had die bachelor een jaartje vertraging) is het nu tijd voor Henderi om wat terug te doen.

Is er al een uknet.wordpress.com om de schandalige overeenkomsten tussen dit verhaal en dat van een eerdere SOG-kandidaat te benadrukken? Graag met extra overdreven schreeuwerige tendentieuze kop.

Herbsgarden

Lieve Henderi,

Welke Europese partij zou je mij adviseren? Dat vind ik ook zo moeilijk.

Groetjes,

Jan

SGP Jan...

En Henderi, ik wil meer vakantie!

Holsappel schreef: En Henderi, ik wil meer vakantie!

Dat klinkt net als 'ik wil meer pauze' bij Christal. Ookal krijg je die niet, je neemt hem toch! Dus wat dat betreft kun jij volgens mij heel goed voor jezelf zorgen. :)

Als je nog niet gestemd hebt, maar dat nog wel van plan bent heb je daar dit weekend nog de tijd voor. Gewoon even doen, kost maar 2 minuutjes. Alvast bedankt.

Henderi schreef:
Holsappel schreef: En Henderi, ik wil meer vakantie!

Dat klinkt net als 'ik wil meer pauze' bij Christal. Ookal krijg je die niet, je neemt hem toch! Dus wat dat betreft kun jij volgens mij heel goed voor jezelf zorgen. :)

sinds wanneer wordt wouter serieus genomen?