Stieneke

A.s. woensdag 12 mei organiseert de ChristenUnie een spetterende avond in het Gomarus College (Vondelpad 1).
Deze avond is bedoeld als startavond voor het opzetten van PerspectieF afdelingen in de provincie Groningen. Dit is hard nodig en we hebben inzet nodig van gemotiveerde mensen!!
Vanaf 19.30u is er koffie, en om 20.00u vangt de avond aan.
Tijdens deze avond zal Andre Rouvoet aanwezig zijn (jawel, de enige echte) en zal er een bandje zijn met een groot gospelkoor. Tevens zijn er ook enige leden van de Provinciale Staten aanwezig.
Het belooft een geweldige avond te worden!
Heeft politiek wel je interesse en lijkt het je leuk om hier een beetje actief in te worden dan is deze avond uitermate geschikt als start van een geweldige carriere!
Wil je meer details weten dan kun je mij altijd even bellen: 06-48448711
en kijk ook even op de site: www.provinciegroningen.christenunie.nl
Tot woensdag!

Koning David

Veel succes met deze avond! Héééééééél misschien kom ik ook langs. Ik zie er namelijk een beetje tegenop om oog in oog met Roggema en Rouvoet te staan vanwege de geschiedenis met de bordkartonnen pop. :oops:

Wordt er inhoudelijk nog ergens over gesproken? Over Europa en Turkije misschien?

En is het wel verstandig om GSV'ers te wijzen op de afdeling in oprichting voor de Provincie Groningen? Deze afdeling in oprichting kan zich volgens mij veel beter richten op de jongeren in de provincie in plaats van op christelijke studenten in de stad. Voor de laatste bestaat immers al een PerpsectieF-afdeling waar ik tot voor kort bij zat.

Robespierre

Iderdaad, Klei... Wij van PpF Grunn' snappen ook niet helemaal waarom deze actie ook op de stad gericht is. Misschien hebben we er wel profijt van, als er veel mensen uit de stad komen opdraven, maar gezien het resultaat van de vorige avond (15 maart) verwacht ik meer provinciale jongeren.

Ben benieuwd hoeveel jongetjes en meisjes er uiteindelijk zullen zijn. Roggema wil enkele honderden...

Hij is immer enthousiast, en dat is een geweldige instelling!!

Robespierre

Dat kan ik beamen (be-amen, heeft dus niks met een beamer te maken): het is om zijn enthousiasme dat wij van Roggema houden.

De voorpagina van de Gezinsbode van afgelopen vrijdag verhaalde ook al over deze mooie avond!

Ik ben vanavond zeker van de partij! Je kunt toch ook met Rouvoet op de foto? :D

Robespierre

Nee, de foto-Rouvoet is helaas ter ziele.

En, was het interessant?

Het was echt een heel succesvolle avond! Er was een goede opkomst van jongeren uit de hele provincie. Vrijwel iedereen was gemotiveerd om actief lid te worden van PerspectieF. Er zijn regio's gevormd binnen de provincie waarin een afdeling wordt opgestart. In juni belegt iedere afdeling een eerste bijeenkomst, waarna de zomer volgt en direct erna, in september, worden er oprichtingsvergaderingen gehouden. Hierna kunnen we de eerste politieke activiteiten verwachten.
Een groot succes dus!
Rouvoet hield een interactieve speech. Hij liep door de zaal en vroeg verschillende mensen naar hun mening in een aantal politieke kwesties, waarna hij het standpunt van de ChristenUnie vertelde.
Hij had ook zeer genoten van de avond!
Binnenkort de foto's op de website www.provinciegroningen.christenunie.nl

Ik zie net dat de foto's al online staan. Kijk gerust even!