ChristenUnie provincie Groningen

Beste GSVers,

Afgelopen maandag is de ChristenUnie toegetreden tot het provinciebestuur van Groningen. Dat is goed nieuws voor Groningen en goed nieuws voor studenten!

Dankzij het werk van de ChristenUniefractie komt er een traineeprogramma bij de provincie die van start gaat in januari 2014. Dat wilden we al langer, maar nu is ook afgesproken dat het er komt.

Wil jij trainee worden bij de provincie? Houd dan goed de website van de Provincie Groningen in de gaten (http://www.provinciegroningen.nl). Voor vragen kan je mailen naar christenunie@provinciegroningen.nl.

Stieneke van der Graaf
Statenlid voor de ChristenUnie

Namens Jurriaan dibs ik deze plek alvast. Zijn er ook nog verdere voorwaarden?
Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat het voor niemand van de GSV nog nut heeft om te solliciteren, aangezien amice Hoogendoorn Juridische Bestuurskunde doet, zich een Senator van wereldformaat heeft bewezen en zelfs een liftweekendje van de GSV afzegt om op 4 mei een krans te leggen voor de CU. Verder is z'n vader ook burgemeester voor de CU en heeft hij netjes meegedaan aan de gespreksgroep over christelijke politiek van de CU. Ook werkt zijn broer bij het ND.

Bruins schreef: Namens Jurriaan dibs ik deze plek alvast. Zijn er ook nog verdere voorwaarden? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat het voor niemand van de GSV nog nut heeft om te solliciteren, aangezien amice Hoogendoorn Juridische Bestuurskunde doet, zich een Senator van wereldformaat heeft bewezen en zelfs een liftweekendje van de GSV afzegt om op 4 mei een krans te leggen voor de CU. Verder is z'n vader ook burgemeester voor de CU en heeft hij netjes meegedaan aan de gespreksgroep over christelijke politiek van de CU. Ook werkt zijn broer bij het ND.

Eigenlijk de ideale schoonzoon als je 't zo bekijkt..!

In dat geval zal ik even míjn CV laten zien, zodat mijn broer Jurriaan het wel láat te solliciteren, oke toch maar niet.