Robert

[/url]

Donderdag 19 april hebben we weer een open soos. Nodig broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, buurjongens, buurmeisjes, vriendjes en vriendinnetjes uit om een kijkje te komen nemen.

Groetjes van de PRescie

op welke manier wordt dat richting het Greijdanus gecommuniceert?
Vorige keer, hoorde ik, waren er mensen die hier wel heen wilden komen, maar niet wisten dat er open soos was.

Anja Admiraal

Dit keer weten ze het wel, geen idee hoe maar ik hoorde het van een potential. Goed nieuws dus! Het minder goede nieuws is dat het midden in hun toetsweek valt en het niet zo goed uit komt... Maar ze regelden wel wat, dus als meer er zo over denken komt het wel goed ;)

Het valt ook bij Gomarusgangers midden in de toetsweek..

Bij de guidoganger net erbuiten dus mooi promoten daar.

Zoiets valt niet midden in de toetsweek, maar wordt daar geplaatst.

Waarom plannen scholen dan ook toetsweken tijdens Open Soos?

Hier een korte reactie namens de PRescie.

Wij weten niet hoe het kan dat het in de toetsweek is gepland. We hebben erg lang over de meest geschikte datum voor open soos vergaderd, maar dit is ons blijkbaar ontgaan. Nu maar hopen dat veel leerlingen op vrijdag geen toets meer hebben, dan komt het juist allemaal perfect uit.

Voor Gomarus maakt het niet heel veel uit dacht ik; aangezien meeste v6r's op de vrijdag geen toetsten meer hebben. Verder zijn er wel heel wat lui die komen ;)

JøhnDylån

Niet waar Smartie, Gomarus heeft deze week toetsweek, komende maandag laatste dag.

dus
die zijn er allemaal bij

deels waar, Gomarus heeft dan nog wel toetsweek. De herkansingen zijn op 19 april zelf en 20 april is alleen nog een toetsdag voor V4, V5 en H4.

Bron:http://www.gomaruscollege.nl/files/4/0/1/7/1/2/Jaarplanning%2020112012%20def1.pdf

JøhnDylån schreef: Niet waar Smartie, Gomarus heeft deze week toetsweek, komende maandag laatste dag. dus die zijn er allemaal bij

voor v6 inderdaad niet klopt, de leerling die ik begeleid heeft volgende week, vandaar..

Dit is aanstaande donderdag al. Er is geflyerd op het Gomarus, Greijdanus en Guido de Brès, dus qua potentials moet het helemaal goed komen. Vergeten jullie allemaal niet alle potentials die je kent uit te nodigen?

En natuurlijk even aangeven of je er bij bent of niet: https://www.facebook.com/events/430948140255484/

Lekker bezig PRescie! Ook allemaal even komen klaverjassen natuurlijk! Neem je potentials mee;)