- maartje -

Hallo allemaal,

ik hoop volgend jaar lid van GSV te worden en ben hard op zoek naar een kamer per 1 juli (per direct is ook geen probleem) ik ben een spontane, sportieve meid van 20jaar en ga volgend jaar bewegingswetenschappen studeren. Weet iemand nog een kamer die vrijkomt / vrij is? Mailtjes zijn van harte welkom!

Alvast bedankt!

Maartje Verkerk
(maartjeverkerk@hotmail.com)

Hoi Maartje,

Tof dat je bij de GSV komt en nu al op zoek bent naar een kamer! Slim om het een beetje op tijd te regelen, in augustus/september liggen de kamers niet voor het oprapen. Houd het forum goed in de gaten.

Hoi Maartje,

Wat leuk dat je lid wil worden! Zoals HT zegt, kijk regelmatig op dit forum, er wordt vaak wat aangeboden, zeker de komende tijd. Je kunt ook de websites van andere (christelijke) verenigingen in Groningen in de gaten houden, daar wordt vaak ook wat aangeboden.

N.B. Steendam

Allereerst welkom (op dit forum)! Om per direct een kamer terwijl je 'm pas in sept. nodig hebt lijkt me niet echt nodig toch? Dat kost zoveel dat je beter een kamer van 100 E duurder kunt huren, maakt het zoeken ook veel makkelijker... Nouja, zie maar wat je doet. Veel succes met je zoektocht!

- maartje -

bedankt voor jullie reacties! ik houd ook verschillende site's / forums van andere verenigingen in de gaten. per direct is een kamer voor mij geen probleem, omdat via mijn werk dan een vergoeding krijg voor het hebben van een eigen huishouden waardoor ik quitte zou spelen..

Hej Maartje,
ik heb je al een mailtje gestuurd, maar ik heb een kamer voor je!!
Het is al wel vanaf Mei, maar als je huisje gezien hebt, is dat absoluut de moeite waard!
kijk even bij andere vraag en aanbod en mailtje of je het wat vindt ;)