toon

wij zoeken jou...

        …voor een vakantiebaan die je raakt!

Vanuit De Borg Zorg bieden wij op 8 locaties in de stad Groningen verzorging, verpleging en andere diensten aan ouderen. De Borg Thuiszorg biedt naast persoonlijke verzorging, verpleging en ambulante begeleiding ook huishoudelijke verzorging bij de cliënt thuis.

Wij zoeken voor meerdere dagdelen per week in de komende zomervakantieperiode extra medewerkers. Je kunt zo tegen een zonnige vergoeding tussen half juni en eind september ervaring opdoen in de (ouderen)zorg. Wij hebben jou nodig voor huishoudelijke werkzaamheden in de in de thuiszorg.

In de thuiszorg verricht je huishoudelijke taken bij de cliënt. Je beschikt over huishoudelijke én sociale vaardigheden en je kunt zelfstandig werken.
Heb je er zin in? Je kunt direct solliciteren door een mail met CV te sturen naar: j.worp[at]deborgzorg.nl onder vermelding van ’’zomervakantie’’. Ook graag aangeven in welke weken je beschikbaar bent, voor hoeveel uur en welke ervaring je hebt.
Bel (050) 369 21 30 voor meer informatie en vraag naar Jannette v.d. Worp, afdelingshoofd HV.

Meer weten? Kijk op www.deborgzorg.nl of bel (050) 369 21 30

Bam, raak !

Heej , das mijn concurrent. Ik werk van het zomer bij Thuiszorg Groningen, en dan in de verpleging. Vet leuk! Maar in de huishouding is ook perfect als vakantiebaan, ik heb ervaring!

Inderdaad, en er worden nog steeds mensen gezocht, dus reageer maar snel allemaal.
En als je liever in de verzorging/verpleging werkt, ook daar worden nog vakantiekrachten gezocht. Ik weet niet of je daar papiertjes e.d. voor nodig hebt, maar voor info en interesse kun je emailen naar Dineke Mol: d.mol[at]deborgzorg[punt]nl.

Herbsgarden

En soms kun je ook opeens terecht in de keuken en mag je Tafeltje Dekje-maaltijden op een bord plempen. Best prima werk. En natuurlijk erg rewarding.

toon schreef: Inderdaad, en er worden nog steeds mensen gezocht, dus reageer maar snel allemaal. En als je liever in de verzorging/verpleging werkt, ook daar worden nog vakantiekrachten gezocht. Ik weet niet of je daar papiertjes e.d. voor nodig hebt, maar voor info en interesse kun je emailen naar Dineke Mol: d.mol[at]deborgzorg[punt]nl.

Als je enige ervaring in de verzorging hebt, kan het vaak wel. Bijv. je zorgstage of ervaring in de verzorging in een eerdere baan. Wat mij betreft is de zorg heel tof om een tijdje te werken, lekker sociaal, leerzaam maar ook lucratief!