Renske

Hallo allemaal!

Voor mijn bachelorafstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die 10 minuten kunnen rennen. Enige criteria zijn dat je geen blessures mag hebben, dus ongeveer 10 minuten op een loopband met ± 10km/h kunt rennen, geen loopscholing hebt gehad (dat krijg je bij atletiek) en dat je over het algemeen niet meer dan 5km per week rent.

We willen gaan testen in de weken 17-20. Hier zitten een aantal vrije dagen tussen, vandaar de lange tijd. De totale testrun (dus inclusief vastmaken van apparatuur) zal niet langer dan een uur in beslag nemen.

Ik heb minimaal 15 personen nodig!!! Dus meld je aan via een post in dit topic, een mailtje naar xxxxxxx[a]gmail.com of een belletje/smsje naar 0621244943.

Alvast heel erg bedankt voor jullie aanmeldingen!!!!
Groeten en fijn pasen, Renske

Ik zou best mee willen doen, maar ren rond de 20km per week... dan mag ik zeker niet.

Nee sorry, dat kan helaas niet. Jammer!

Geef je ook SONA-proefpersoonpunten weg? Die moet ik nog.

Ik heb geen idee wat dat is, maar je mag van mij wel 100 punten krijgen!

Ik pas volgens mij behoorlijk lekker in je geschetste plaatje. Als we een mooie tijd kunnen afspreken mag je me wel even testen.

Yes! Nummer 1!! Ik ga je, zodra ik meer weet, bellen! Bedankt he..

Ik wil ook best een stukje voor je rennen, en ik loop zelf nooit hard. Ik weet alleen niet hoeveel km ik gemiddeld per week loop met voetbal (trainen+wedstrijd). Als jij denkt dat ik binnen de criteria val, wil ik wel rennen.

ik wil ook wel even rensken, bel me maar.

het zou beschamend zijn, zeker voor een middenvelder, als je daar niet aan komt...

Klopt Breunis, Arend komt daar makkelijk aan. Jij past echter wel in het profiel.

Hallo! In- en exclusiecriteria zijn iets aangepast waardoor het niet meer uitmaakt hoeveel je loopt in de week. Het criterium dat blijft staan is dat je geen loopscholing mag hebben gehad. Hannah, jij kan dus meedoen! (Als je nog wilt)

Prima! Zeg maar wanneer. Ik lees ook net dat er allemaal aparatuur aan je wordt vastgemaakt. Hou ik er dan zelf nog interessante gegevens aan over? Hartslag, bloeddruk enz. Waar gaat het onderzoek uberhaupt over? Ben wel benieuwd.

Helaas kan ik je niet vertellen wat het onderzoek inhoudt, dat verpest het een beetje. Overigens kom je niets te weten over je hartslag of bloeddruk, we gaan alleen naar bewegingstechnisch interessante gegevens kijken.

je mag mij ook wel bellen, dat wil zoveel zeggen als dat ik ook wel getest wil worden!!

Bij deze zou ik dan ook wel mee willen doen.

TopTopTop! Gaat helemaal goed komen!

TheoSikkema

Als je me nodig hebt, mail of bel maar! Ik spreek je!

Ik zou best willen als het qua tijd uitkomt!

neem maar contact op ;)

Dat klinkt wanhopig

ik wil ook wel 18+ conta... ehmmmmm :roll:

Is dat een "ja ik wil wel meedoen!" of reageer je op iemand anders?