toon

Beide onderstaande vacatures zijn inmiddels gevuld.
We zijn nu nog op zoek naar vakantiekrachten (zie derde post) en iemand voor de financiële administratie (zie 11e post).


Gsv'ers,

Bij zijn we momenteel op zoek naar studenten die dan weer op zoek zijn naar een relaxed en goed verdienend bijbaantje.
Er zijn twee vacatures. Eén is voor een tijdelijke periode (5/6 wkn) met kans op een een langer dienstverband. Dit is natuurlijk relaxed voor mensen die net tentamens hebben gehad en daar over 8 week pas weer last van hebben. De andere voor onbepaalde tijd, anderhalf à twee dagen per week.
Als je belangstelling hebt voor één van de twee vacatures moet je snel reageren, bij beide zijn op zeer korte termijn mensen gewenst.
Ik post de vacatures morgen op fora van broertjes, om jullie een voorsprongetje te geven. Zorg dus dat je die arelaxte mensen voor bent.


SPOED

VACATURE voor STUDENT

De Borg Zorg wil graag met jou in contact komen als je op korte termijn voor twee dagen per week beschikbaar bent. Dit voor een periode van vijf tot zes weken.

Projectbeschrijving
Je voert in nauwe samenwerking met onze manager Bedrijfsbureau een project uit, dit in het kader van de Administratieve Organisatie (AO). Dit project leidt door middel van interviews tot het beschrijven en verankeren van processen in de zorgregistratie.

Profielschets student

  • gewenste studierichting: Economie en/of Bedrijfskunde (HBO/WO);
  • je bent in staat interviews op bondige en complete wijze te verwerken in procesbeschrijvingen en protocollen;
  • je bent iemand die weet van aanpakken;
  • je bent goed in staat om met de bekende softwareprogramma’s Word, Excel en Acces om te gaan.

Beloning
Voor jouw inzet ontvang je een salaris volgens CAO VVT (schaal15). Dit betekent dat je een bruto vergoeding ontvangt van tussen de € 10,00 en € 11,50 per uur.

Belangstelling?
Neem dan snel contact op met Mark Aalders, manager Bedrijfsbureau. Je kunt hem bellen of mailen.

Mocht het jou en ons goed bevallen dan is een voorzetting van de overeenkomst na afloop van het project bespreekbaar. Je werkt dan voor gemiddeld 16 uur per week bij de debiteuren/crediteurenadministratie en verricht invoer en controlewerkzaamheden.


Verder zoeken we op zeer korte termijn nog iemand voor de cliëntenadministratie. Dit houdt in dat je cliëntengegevens invoert en up-to-date houdt, correspondentie met de cliënten verzorgd enz. Je werkt 12-16 uur per week (bvk 16 uur). Als je hier meer over wilt weten moet je mij maar even bellen (06-12827688), ik zit namelijk ook op die afdeling.
Het is een enorm relaxed baantje, leuke werksfeer en het verdient gewoon goed.
Als je interesse hebt kun je bellen met Hans Plattel, teamleider van (oa) deze afdeling (06-51980345). Als je aangeeft dat je en beetje met cijfertjes en de computer kan werken en nauwkeurig bent kun je hoogstwaarschijnlijk volgende week al op gesprek komen en kun je de dag erna beginnen.

Er zijn voorlopig voldoende reacties. Bedankt daarvoor.
Topic kan dicht webcie.

Doe hem toch nog maar niet dicht, want we zoeken ook nog vakantiekrachten.

(klik er op voor een vergroting)

Ole Einar Bjorndalen

Hey, tplaatje is niet echt duidelijk, maar ik zoek nog vakantie werk!
Kun je zeggen wat die baan een beetje inhoud?
groeten,

Probeer firefox. Baan: ouwe mensen wassen en stofzuigen.

Hierzo:

Gerjan schreef: Baan: ouwe mensen wassen en stofzuigen.

ouwe mensen wassen mag je helaas voor je niet doen hoor, stofzuigen en socializen wel.. Erg leuke ervaring

Ik vind het heel leuk werk, je kunt namelijk echt iets betekenen voor deze mensen. En verder is het altijd gezellig!

Vind ik ook! :)

oh ik lees dat je wel perse een opleiding in de zorg moet hebben. handig ook dat ze er bij zetten hoeveel je verdient.., een zonnige vergoeding, nou kan ik mn zonnebril dr bij opzetten 8)

Sorry voor de late reactie. Wat de werkzaamheden inhouden: ligt aan de cliënt (voornamelijk schoonmaken, maar ook bijv. boodschappen doen e.d.). Verder heb je voor een baan in de huishoudelijke verzorging geen diploma's nodig hoor. Dat is alleen als je in de Verzorging/Verpleging wilt, wat wél steunkousen aantrekken en mensen wassen inhoudt.

Als je meer een kantoor- ipv aan stofzuigtype bent: we zoeken nog mensen voor de debiteurenadministratie (als je niet weet wat debiteuren zijn wordt het sowieso een lastig verhaal, dus dat ga ik niet uitleggen). We zoeken iemand voor 16 uur, eventueel zijn twee mensen voor 12 uur ook goed. Je kunt per direct beginnen. Je kunt in de zomervakantie extra uren werken.

Voor onze Financiële administratieve afdeling vragen wij een

Medewerker financiële administratie

Wat ga je doen?

  • Je houdt je bezig met het verwerken van in- en verkoopfacturen;
  • Je bewaakt de debiteurenadministratie;
  • Je draagt zorg voor het voorbereiden en bewerken van boekingsstukken en draagt zorg voor de ondertekening en verwerking daarvan;
  • Je helpt mee de informatievoorziening op orde te houden;
  • Je staat zowel mondeling als schriftelijk collega’s en derden te woord;
  • Je neemt actief deel aan werkoverleg;
  • Overige administratieve werkzaamheden.

Wat vragen wij van je?

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding, een afgeronde MBA opleiding,
    of je bent bereid de MBA opleiding te gaan volgen;
  • Je beheerst het MS-office pakket en hebt kennis van geautomatiseerde boekhoudsystemen;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je toont initiatief, bent nauwkeurig en accuraat;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je hebt een klantvriendelijke instelling.

Wat bieden wij je?

  • Een dienstverband voor bepaalde tijd (1 jaar) voor 16 uur per week;
  • Pensioenregeling PGGM;
  • Arbeidsvoorwaarden volgens CAO VVT.

Informatie en solliciteren::
Voor inlichtingen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer H. Plattel, Teamleider Cliënten- en Financiële Administratie, telefoon 050-3692130.

Voor deze vacature wordt zowel intern als extern geworven.