Pieternel

Heb jij ook zo'n zin om al je lievelingsleraren weer eens te ontmoeten? Moet jij altijd nog iemand confronteren die je jarenlang elke vrijdagmiddag met je hoofd in de toiletpot duwde? Wil je weten wat er van die ene blonde jongen met die brommer terecht is gekomen? Of wil je gewoon iedereen laten zien hoeveel toffer je bent geworden sinds je studeert?

In 2007 bestaat het Gomarus College in Groningen 50 jaar. Er wordt een reünie georganiseerd op 8 september. Je kunt je opgeven voor 15 mei door middel van een elektronisch formulier. Is het niet geweldig?

Om de een of andere reden voel ik me nog altijd net weer te jong voor dat soort dingen.

Wat een feest!

Ik zeg: mooie taak voor de prescie om ouders er van te overtuigen dat hun mormel lid moet worden van de GSV!

Wil je weten wat er van die ene blonde jongen met die brommer terecht is gekomen

vraag ik mezelf ook altijd af sinds ik mijn brommer heb verkocht aan het broertje van de preases.

Hij heeft m nog, te koop voor 250 euro. Nieuwe onderdelen erop enzo, kan heel hard.

Overigens: ook leuk om je ouders attent op te maken.