Martine

IFES biedt een prachtige kans om als student in je eigen stad IFES te helpen een stevigere financiele basis op te bouwen.

Wat is namelijk het geval? De "organisatie" GIDSnetwerk ( zie www.gidsnetwerk.nl) die in alle steden politici, maatschappelijke en kerkelijke leiders bij elkaar wil brengen is op zoek naar 1 vrijwilliger per vereniging die een aantal taken de komende maanden voor hen uit wilt voeren (zie bijlage). Het eindresultaat van deze taken is dat er op de derde dinsdag van september in jouw studentenstad een Prinsjesdagontbijt wordt gehouden. Ook jij kan dan met de burgemeester, kerkelijke leiders, christen ondernemers etc gaan ontbijten. Als tegenprestatie mag er voor IFES-Nederland rondom het ontbijt gecollecteerd worden. Bovendien hopen IFES en GIDS dat dit uiteindelijk leidt tot een verdere uitbouw van onze visies en activiteiten. Een uitgelezen kans dus voor alle betrokkenen (GIDS, de vrijwillige student en IFES). En ook spannend. Voor de vrijwillige student extra interessant omdat hij/zij ook nog 150 Euro per maand van GIDSnetwerk ontvangt. Leuk met de zomerperiode voor ogen.

De vacature die ze hiervoor hebben opgesteld vind je onder de volgende link, hierin staat ook meer informatie over de werkzaamheden.

http://www.gsvnet.nl/gsvdocs/80.doc

Heb je interesse in dit 'baantje'? Neem dan zo snel mogelijk contact op met mij (Martine).
De deadline voor opgave is eigenlijk al verstreken, maar volgens mij zijn ze nog wel op zoek, dus als je het leuk lijkt neem ik direct even contact op met de organisator.
Reageer dus wel snel, als het je wat lijkt!!!

Volgens mij is dit best makkelijk verdienen zo, dus als je wil, reageer dan vandaag!
Anders mail ik dat het niet door gaat.

er komt niet echt duidelijk uit naat voren hoeveel tijd het kost... (of ik heb er over heen gelezen..)

Dat klopt, ik vind het ook niet echt duidelijk allemaal, en het komt een beetje uit de lucht vallen. Als ze het van tevoren hadden aangekondigd zodat je tijd had om je er meer in te verdiepen hadden ze meer kans op een reactie gehad, denk ik.

Aangezien er nog erg weinig mensen hebben gereageerd, ook bij andere verenigingen niet, hebben ze de deadline opnieuw verschoven, naar maandag 16 april.
Dus je mag me nog steeds bellen, mailen, hier posten o.i.d.