Hannah

Hoorde gisteren dat er in Groningen een gewelddadige tasjesdief rondloopt in Groningen...
Zie .

In de zijn al berovingen geweest.

Denk dat het door elke vrouw wel op prijs wordt gesteld als de mannen in deze tijd zo vriendelijk willen zijn ze netjes tot aan de voordeur te brengen. En vrouwen maar een beetje opletten of je niet gevolgd wordt en waardevolle spullen maar in de binnenzak bewaren ofzo.

Manon ten Have

Signalement : De dader zou een donkergekleurde man zijn; ongeveer 25 jaar; ongeveer 1.75 mtr. Hij heeft volgens de slachtoffers dikke lippen, brede neus en een opvallend rond hoofd.

//whaha ik heb echt heel hard moeten lachen omdat hij zo'n rond hoofd blijkt te hebben. Mocht ik de man tegenkomen, dan zal ik eerst lachen en daarna schrikken.

Btw: het scheen bij beroving nr. 1 (zie onderstaande link) te helpen als je de man gewoon terugslaat...

(http://www.politie.nl/groningen/nieuws/ ... troven.asp)

Manon ten Have schreef: Signalement : De dader zou een donkergekleurde man zijn;

een neger gewoon

Paula Lunenborg
MarielledL schreef:
Manon ten Have schreef: Signalement : De dader zou een donkergekleurde man zijn;

een neger gewoon

Subtiel Mariëlle, haha.

MarielledL schreef: een neger gewoon

Het wordt tijd dat we er weer een op de GSV krijgen, zodat dit soort opmerkingen weer taboe worden.
PRescie?

Bruins schreef:
MarielledL schreef: een neger gewoon

Het wordt tijd dat we er weer een op de GSV krijgen, zodat dit soort opmerkingen weer taboe worden.
PRescie?

als we in afrika zijn zeggen ze toch ook gewoon blanke tegen ons.

Anja Admiraal

In Zuid-Afrika zeg je "swart mense" en niet "negers" tegen donker gekleurde mensen.

neger komt van negro (zwart in het Spaans of Portugees).

Ik gebruik zelf altijd het woord Pinda.

Bruins schreef:
MarielledL schreef: een neger gewoon

Het wordt tijd dat we er weer een op de GSV krijgen, zodat dit soort opmerkingen weer taboe worden.
PRescie?

Nu je het zegt... Het was me niet eens opgevallen dat het zo'n Kaukasische bende is op de GSV. Misschien komt het doordat op de GSV vooral gereformeerden zitten en gereformeerde mensen over het algemeen nogal Nederlands zijn.

FritzZ schreef:
Bruins schreef:
MarielledL schreef: een neger gewoon

Het wordt tijd dat we er weer een op de GSV krijgen, zodat dit soort opmerkingen weer taboe worden.
PRescie?

Nu je het zegt... Het was me niet eens opgevallen dat het zo'n Kaukasische bende is op de GSV. Misschien komt het doordat op de GSV vooral gereformeerden zitten en gereformeerde mensen over het algemeen nogal Nederlands zijn.

Er was wel een neger afgelopen donderdag hoor! Echt waar!

Thierry schreef:
FritzZ schreef:
Bruins schreef: Het wordt tijd dat we er weer een op de GSV krijgen, zodat dit soort opmerkingen weer taboe worden. PRescie?

Nu je het zegt... Het was me niet eens opgevallen dat het zo'n Kaukasische bende is op de GSV. Misschien komt het doordat op de GSV vooral gereformeerden zitten en gereformeerde mensen over het algemeen nogal Nederlands zijn.


OBJECTION!

In Maleisië zat ik bij een 'reformed baptist' church, oftwel, de gereformeerde baptisten. Dat waren dus Chinese en Maleise gereformeerden.

UndahCovah schreef:
Thierry schreef:
FritzZ schreef: Nu je het zegt... Het was me niet eens opgevallen dat het zo'n Kaukasische bende is op de GSV. Misschien komt het doordat op de GSV vooral gereformeerden zitten en gereformeerde mensen over het algemeen nogal Nederlands zijn.

OBJECTION!

In Maleisië zat ik bij een 'reformed baptist' church, oftwel, de gereformeerde baptisten. Dat waren dus Chinese en Maleise gereformeerden.


Pics or it didn't happen

Is geen pic, voor t zelfde geld is het een verdwaalde Hollandse zendeling

AssessorJoost

is die vent al een keer opgepakt? Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht...

Hij heeft mij een blauw oog geslagen, maar daar was ik m wel dankbaar voor want zo was ik direct in stijl voor het Discreet feestje.
Heb hem daarna natuurlijk wel helemaal lens geslagen dus grote kans dat ie er voorlopig even mee kapt.
Neemt niet weg dat je je chick nog steeds naar huis moet brengen 's nachts Joost.

Misschien is het ook een goed idee als amica Verkerk een dispuut gaat geven.
Zij hoekt elke tasjesdief natuurlijk neer met haar army skills.
Iets in de trant van 'Dispuut Roundhouse'.