FeecieWageningen

Amicae et Amici,

Het is weer tijd om af te reizen naar het prachtige Wageningen voor een geweldig feest.
Het feest zal gevierd worden op 21 maart in de flatkroeg; de Bunker (Dijkgraaf), u bent welkom vanaf een uurtje of 22.30. Er is sprake van een ruime sluitingstijd dus wachten op de eerste bus is mogelijk terwijl u naborrelt..
Het thema zal zijn 'Ik wil een kip en een paard en een koe'! met de dresscode; Boers!
Bier/Wijn/Fris: 0.90 euro!
Zoekt u een slaapadresje? Stuur dan een mailtje naar feecieVGSW@gmail.com.

We hopen u te ontmoeten op woensdag 21 maart!

Amicaliter,

Eline Bollemaat
Wiard Ligertink

Poster?

Kampen daar wil ik naar toe!

Het is op woensdag dus nu een keer geen gezeik met BK. Jammer alleen dat ik de volgende dag moet werken. Wel heengaan hoor, zijn beste leuke lui daar in Wageningen.

Ik zeg; we gaan een bussie huren; kan eventueel via mijn vader ( goedkoper via Qbuzz ) en dan met zn allen heen. Goed idee?

Ben ik bij!

Manon ten Have

Ik heb het helemaal gehad met kip, paard en een koe...

@Albert: wat kost zo'n geintje? Lijkt me supermooi om met 40 man daar op de stoep te staan! (gratis drank als de GSV de bar overneemt...)

De bunker: http://www.wageningenuniversity.nl/NL/I ... n/uitgaan/

Evite schreef: Ben ik bij!

Oh shit kan toch niet.

Dijkio schreef: @Albert: wat kost zo'n geintje? Lijkt me supermooi om met 40 man daar op de stoep te staan! (gratis drank als de GSV de bar overneemt...)

Mijn vader zei ongeveer 600 euro/50 is 12,- ekkie. Dit is nog wel te doen vind ik. Heb nu even een mailtje gestuurd voor de offerte, dus je hoort er nog wel wat van.

Ja gatsie hee, jullie gaan het niet flikken om die ene keer dat ik niet kan ineens wel met een grote club te gaaaaan

FeecieWageningen

bij deze een link naar de poster: https://www.facebook.com/events/397387803621399/

Ben ik misschien ook wel bij als het lukt met die bus.

Ik kan misschien vrij regelen en dan ga ik ook hard mee! Misschien is het een idee om een lijstje te maken om te zien hoeveel animo er is en of het rendabel is om dat ding te regelen?