smeerkees

Hallo ik vond allemaal dingetjes in mijn huis die ik niet meer hoef. Daarom mag je ze gratis af komen halen, anders gooi ik ze weg. Dit is wat ik heb:

  • Amsterdam Ovenwanten (rood met drie van die kruisjes erop; ongebruikt)
  • Legpuzzel met schattige katjes (1000 stukjes, nog nooit geprobeerd)
  • 'Maak-je-eigen-koekhuis'-setje
  • 'Maak-je-handafdruk-in-gips'-setje (superleuk)
  • Snuggie in een ondefinieerbare kleur (beetje bruinig. über-lelijk, maar lekker warm!)
  • Paar bowlingschoenen in maat 40
  • Wacom Tablet (schijnt alleen op Macs te werken)
  • Nokia oplader (met zo'n smal pinnetje, ik heb er blijkbaar twee)
  • Eminent Webcam (krijg m niet aan de praat op mijn laptop)
  • Wat Tupperware bakjes

Dus; als niemand het wil gooi ik het weg. Roept u maar (of niet).

Mag ik de legpuzzel?

Haha ik zat er al over te denken om jou daarover te bellen; tuurlijk!

annemarieke

Jaa mag ik de nokia oplader met het kleine pinnetje? :D

Herbsgarden

Mag ik de handafdrukgipsshizzlset? Ik heb trouwens vier klokken in de aanbieding (gekregen op m'n verjaardag maar ze tikken mij te hard). Zijn ook voor gratis af te halen.

Mag ik de Snuggie? Ik moet nog een cadeautje hebben voor Cor voor morgen.

@Annemarieke; zo hard nodig? Kom maar halen! Ik ben tot 10 uur thuis vanavond.

@Jan; zullen we ruilen? Ik wil wel een klok denk ik. Zijn ze mooi?

@Pytric; ik neen m wel mee naar soos

Paula Lunenborg

Jan ik wil ook wel graag een klok! Super leuk!! Heb je er misschien ook een foto'tje van =) Meerdere klokken zijn ook leuk; hihi.

Paula Lunenborg schreef: Jan ik wil ook wel graag een klok! Super leuk!! Heb je er misschien ook een foto'tje van =) Meerdere klokken zijn ook leuk; hihi.

Dit zijn echt khutklokken hoor, weet waar je aan begint

Tony schreef:
Paula Lunenborg schreef: Jan ik wil ook wel graag een klok! Super leuk!! Heb je er misschien ook een foto'tje van =) Meerdere klokken zijn ook leuk; hihi.

Dit zijn echt khutklokken hoor, weet waar je aan begint

Ook als zo'n ding gewoon in de woonkamer hangt?

smeerkees schreef:
Tony schreef:
Paula Lunenborg schreef: Jan ik wil ook wel graag een klok! Super leuk!! Heb je er misschien ook een foto'tje van =) Meerdere klokken zijn ook leuk; hihi.

Dit zijn echt khutklokken hoor, weet waar je aan begint

Ook als zo'n ding gewoon in de woonkamer hangt?

Ja daar begint het gezeik al, ze willen bijvoorbeeld niet hangen. Het zijn ook meer wekkers trouwens. Maar we werden hier helemaal para van dat getik.

Oh dan hoef ik al geen een meer

Nee, ik vind het ook best wel nasty van Jan dat 'ie ze hier probeert te slijten

mag ik het koekhuis? HONGER!

Mag ik de webcam, de wacom en de tupperware?

Waar woont het?

Aqua 865 (rooie flat). Ik ben morgen tussen 1 en 6 af en aan thuis, bel anders even wanneer je langskomt (0625272927)

oh ik bedoel vandaag

Goeiemorgen...

Ik wil heel graag de Amsterdamse ovenwant met de drie kruisjes!

smeerkees schreef: Aqua 865 (rooie flat). Ik ben morgen tussen 1 en 6 af en aan thuis, bel anders even wanneer je langskomt (0625272927) oh ik bedoel vandaag

Ik lees het nu pas. Kan het ook morgen of vandaag?

Overigens, heb je wel belang bij de webcam als ik hem voor je aan de praat kan krijgen?

MsG schreef: Overigens, heb je wel belang bij de webcam als ik hem voor je aan de praat kan krijgen?

Haha nee hoor, ik gebruik toch zelden een webcam. Alleen bij Chatroulette, en daar heb ik dan mn ingebouwde webcam nog voor.

Ik ben al verhuisd, maar ik moet nog wel even langs de Aquamarijnstraat morgen of overmorgen. Ik breng het anders wel langs, waar woon je?