Perikles

Gezocht: professioneel interieur verzorg(st)er.

Ik zoek iemand die eenmaal in de veertien dagen in twee uur mijn huis even spik en span wil maken. Appartement bevind zich in het centrum (nabij de Noorderhaven). Dagen en tijden zijn volledig vrij (wel overdag). Een handige afleiding tijdens het studeren - loopafstand van de UB. Vergoeding: 10 euro per uur. Reageer via k.l.de.bruijne@rug.nl

Ik ken nog een leuke krullebol (vrouwelijk) die net zo leuk lacht als jij. Is het niet iets voor haar?

Ik ben al voorzien van nevenverdiensten, ik hoop dat je een goede, noest arbeidende poetsvrouw vindt.

Dit bericht komt me zeer bekend voor. Ik zou kunnen zijn wat je zoekt. Zeer hardwerkend en momenteel bezig met een essay over de persoon die afgebeeld staat naast jou bericht. Dit kan haast geen toeval zijn.

Milou schreef: Dit bericht komt me zeer bekend voor. Ik zou kunnen zijn wat je zoekt. Zeer hardwerkend en momenteel bezig met een essay over de persoon die afgebeeld staat naast jou bericht. Dit kan haast geen toeval zijn.
Zullen we samen Invictus kijken, de nieuwe film over deze man(dela)?

Klaasmans, ik dacht even dat jij van plan was om een carrière als schoonmaakster, excuus interieurverzorgster, te gaan beginnen toen ik zag dat jij een reactie had geplaatst op dit topic. Dat is dus niet het geval, jammer, zo'n pakje zou je best goed staan denk ik :D

De topictitel bevat een nogal Oost-Europees gelijkend woord, zegt dat iets over de doelgroep? Mensen die geïnteresseerd zijn in het verbluffende bedrag van 40 euro per maand?

Het is heel schoon daar, want hij is er nooit en alles is IKEA, dus krasvrije oppervlaktes en schoonmaakmiddelbestendig. Ideaal adres voor de luie student.

Tony schreef: Het is heel schoon daar, want hij is er nooit en alles is IKEA, dus krasvrije oppervlaktes en schoonmaakmiddelbestendig. Ideaal adres voor de luie student.

Potjandikkie, dat ik hier gewoon een open sollicitatie van Tony tegen mag komen :D

Roell schreef: Klaasmans, ik dacht even dat jij van plan was om een carrière als schoonmaakster, excuus interieurverzorgster, te gaan beginnen toen ik zag dat jij een reactie had geplaatst op dit topic. Dat is dus niet het geval, jammer, zo'n pakje zou je best goed staan denk ik :D

lol?

klaasmans schreef:
Milou schreef: Dit bericht komt me zeer bekend voor. Ik zou kunnen zijn wat je zoekt. Zeer hardwerkend en momenteel bezig met een essay over de persoon die afgebeeld staat naast jou bericht. Dit kan haast geen toeval zijn.
Zullen we samen Invictus kijken, de nieuwe film over deze man(dela)?

Prima, dat is een mooie in het kader van de versterking van onze vader-dochter band!