Henrique

Lieve Webcie
ik heb dus een poll gemaakt maar heb geen einddatum ingevuld... nu kan ik um nie meer veranderen :? kunnen jullie de poll weghalen en/of zorgen dat ik weer n nieuwe poll kan maken?

tnx!!

De topicstarter (jij in dit geval) kan altijd de poll aanpassen. Die doe je door de eerste post te wijzigen. Het handigste daarbij is om eerst de oude poll helemaal te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Anders willen de oude opties of resultaten nog wel eens blijven staan.
Dus eerst even wijzigen, kiezen om de poll te verwijderen, daarna nog eens wijzigen en de nieuwe poll + opties erin zetten.
Hopsa.

hm miss ben ik wel slechtziend ofzo hoor maar als ik op wijzig klik dan kan ik alleen mn bericht aanpassen en geen pollen verwijderen ofzo...

Ook niet als je verder naar beneden scrollt?

nee :(

Over polls gesproken... WEBCIE (toch een beetje de Maurice de Hond van de GSV) komen er nog polls wat betreft de senaatsverkiezingen?

Nee, ik heb geen zin om een nieuw topic te openen, volgens mij moet JP en Henrique dit maar even samen uitzoeken. En de titel dekt de lading.

@robben
die kan je toch ook zelf in "externe polls" zetten?

Dit is maf, ik heb het zelf net nog (als gewone gebruiker) getest en het werkte prima.
Ik heb in jullie topic de poll verwijderd, kijk maar even of je er nu wel een nieuwe in kunt zetten.
Robben, die topics wil ik best aanmaken, maar moet de senaat daarvoor niet even zijn vinger in de pap steken? Ik zal eens navragen.

ok ik zal s ff kijke!

jep ik kan weer polls maken.. merci!!