Lotje

Hoi!

Ik ben vanaf 11 januari in het buitenland en zoek een onderhuurder voor mijn kamer. Dit is maar voor 3 maanden omdat op 1 april de verdieping waar ik op woon verbouwd gaat worden.

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik in het bezit ben van één van de mooiste kamers in de GSV. Als je hier in zou gaan zou je op de bovenste verdieping van een prachtig herenpand wonen in je eigen penthouse, met de skyline van Groningen zichtbaar vanaf alle kanten. Het huis zit aan de H.W. Mesdagstraat, Schildersbuurt, dus overal dichtbij, zoals een echt Unit-Centrum huis betaamt.

De kamer zelf is 25 m2, volledig gemeubileerd en met eigen wasbak. Op de overloop zit je eigen keukentje met een net nieuw elektrisch fornuis. De kamer komt met klein balkonnetje aan de voorkant, ideaal voor rokers, en een 25 m2 dakterras aan de achterkant. Je deelt de wc met 3 huisgenoten en de douche met 5, maar dit is prima te doen.

Dit huis heeft ook heel veel extraatjes. Bijvoorbeeld:

  • een afgetrainde kont omdat je drie hoog woont
  • een exclusief inkijkje in Vindicat ontgroeningen in de tuin achter ons huis
  • AH en Jumbo allebei 2 minuten fietsen
  • een bed van 140 x 210 cm
  • Heel veel kastruimte
  • Heel veel huisgenoten die stage lopen en waar je dus nooit last van hebt

Dit alles voor de sterk gereduceerde prijs, want onderhuur, van 310 euro inclusief. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.