Richard

Hallo daar!

Ik ga binnenkort met al mijn spullen verhuizen naar Vinkhuizen, omdat ik over het algemeen vaak blut ben en wat meer financiële ruimte nodig heb. Hoewel dit nog een maandje kan duren, moet ik wel iemand vinden die deze kamer van mij wil overnemen!

Mijn huidige kamer bevindt zich aan de Rabenhauptstraat 54!
Zodra je binnenkomt kan je twee kanten op, beneden wonen mensen die je zelden ziet, boven wonen 3 jongens die je wat vaker zult zien.
De kamer is op zolder dus je loopt de trap op. Meteen valt op dat er verschillende dingen zoals de trapleuning los zitten en dat als je langer bent dan 1 meter 85 je er goed je hoofd kan stoten.
Maakt allemaal niets uit! Op de 1e verdieping is de keuken en de niet al te grote douche en WC, en wonen 2 huisgenoten. Prima mensen overigens, klagen nergens over!
Na een trap, die in een enorm leipe hoek staat, kom je dan op "zolder" waar mijn kamer en die van mijn verdiepingsgenoot zich bevinden.
Enorm leuke kerel, klaagt niet, en veroorzaakt zelf haast 0 lawaai.

De kamer zelf is ongeveer 22 m2 als ik het me goed herinner, en dat is op z'n minst. Je hebt een spiegel-wasbak complex vlak achter de deur zitten.
De verwarming van de kamer is mbv een mooie authentieke gaskachel, die het goed doet. Er blijft een koelkast staan als ik eruit trek, maar die zou ik niet gebruiken. Wel leuk om je tv op te zetten.
Het huis is overigens in het algemeen wel authentiek, in ieder geval niet modern.

De huisbaas is een oude vent, die claimt dat ie net rondkomt van de huur van dit huis, maar ondertussen op de gekste tijden op wintersport en op een tropisch eiland is.
Alles leuk en aardig, maar je moet wel op tijd je huur betalen, wat ook logisch is.
Zolang je alles een beetje netjes houd en op tijd je dingen regelt en nakomt een prima vent, denk ik!
Goed, de huur ligt voor mijn doen net iets te hoog, namelijk 370 euro de maand.
Let wel, hiervoor krijg je een grote kamer op een chille plek, met een afwasmachine en toebehoren, en een schoonmaakploeg die één keer per maand de plee en douche en keuken komt schoonmaken!

Dus, wil je een keer langskomen om deze ietwat fantastische kamer te bekijken mag je een keer langskomen!:)
0653877274

Doei!

Zeker een toffe kamer, het overwegen waard mensen! Trap des doods is iets minder, maar dat went, denk ik.

Ik dacht je inmiddels al verhuisd was, Rich. Waar ga je wønen?

Ja jonge die trap is vet eng. Maar wel een mooie kamer op een heerlijke locatie op kruip-afstand van soos :D

Als ik 370 euro per maand kon missen ging ik er zelf wonen.

Richard schreef: Je hebt een spiegel-wasbak complex..

Dat klinkt echt fantastisch, totdat ik bedacht dat ie er waarschijnlijk net zo uitziet als die van mij..

Ennn welkom in Vinkhuizen :D

Vergeet niet dat dit prachtige stulpje HEEL dicht bij de volgende locaties ligt:

  • Heereweg 40a AKA Soos
  • De Plus
  • Centraal station

Superhandig!

Richard is nog vergeten te melden:

Als je hier komt wonen, slaapt Armando 2 a 3 nachten per week bij je. Armando is de huismuis.

Elke nacht een bakje met blokjes kaas neerleggen naast de kachel voor mij alsjeblieft!

Armando, ik wil dat je die post van Wouter en die van jezelf verwijdert. Op deze manier blijft het geen serieus topic.

Barmando schreef: Vergeet niet dat dit prachtige stulpje HEEL dicht bij de volgende locaties ligt: - Heereweg 40a AKA Soos - De Plus - Centraal station Superhandig!

Het volgende kan zowel een voor- als nadeel zijn:
Ik woon er om de hoek!

:rudolf: BUMP :rudolf:

smeerkees schreef: Ja jonge die trap is vet eng.... op kruip-afstand van soos :D

Als je zat bent kom je die trap niet eens op. Best veilig dus.