Spoelie

Met jullie hulp kan de Groninger FC op zaterdagavond gaan voetballen. Vul hiervoor de enquete in op .

Met het invullen van de enquete maak je ook kans op het winnen van twee VIP-kaarten.

Ja, allemaal ff voor de zaterdag stemmen! Heb ik al keertje of 5 gedaan, dat helpt vast wel wat!

Uiteraard al gedaan, moet natuurlijk op zaterdag!!

weenyman schreef: Uiteraard al gedaan, moet natuurlijk op zaterdag!!

idd. heb ik ook ff gedaan

mais oui,... natuurlijk moet dat vaker op de zaterdag plaatsvinden. Dit heigelijke feit wordt door de zondagpartijeen ontnomen van de christelijken....

Helaas!!!

www.vi.nl schreef: FC Groningen blijft zondagmiddag trouw 4/2/2005 12:11 FC Groningen zal ook in het nieuwe stadion Euroborg op zondagmiddag z'n thuiswedstrijden afwerken. De clubleiding kwam tot die beslissing op basis van een door de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) uitgevoerde enquĂȘte. De supporters van de trots van het noorden spraken in totaliteit overigens geen voorkeur uit, want de keus tussen zaterdag of zondag eindigde precies gelijk: 47 om 47 procent. De seizoenkaarthouders gaven evenwel de doorslag. De vaste bezoekers blijven ook straks in meerderheid de zondagmiddag het liefste komen: 52 procent. 42 Procent van de jaarkaarthouders zou graag verhuizen naar de zaterdag. Vanaf november konden de fans via het Dagblad van het Noorden en internet hun stem uitbrengen. Aanvankelijk leek de voorkeur uit te gaan naar de zaterdag, maar plotseling kwam er een omslag. 'In de uitkomsten van dit onderzoek zien wij geen aanleiding om van speeldag te veranderen', aldus directeur Hans Nijland in het DvhN.

Het scheelt bar weinig........

ik ben benieuwd of ze het wel naar zaterdag hadden verplaatst als het bijvoobeeld 2% meer was voor de zaterdag

Jurrian schreef: ik ben benieuwd of ze het wel naar zaterdag hadden verplaatst als het bijvoobeeld 2% meer was voor de zaterdag

dat is inderdaad de vraag, maar als de kosten voor zaterdag net zo hoog zijn als voor zondag, dan kan het prima

Tja, en hoeveel meer seizoenkaarthouders zouden er gekomen zijn als ze naar de zaterdag waren gegaan?
Jammer dat ze dit niet hebben meegenomen!

Voor de liefhebber:

Inhaalwedstrijd komende donderdag 17 maart, 19:30 uur

FC Groningen - PSV

Wie gaat er nog meer heen?

Volgens mij zijn er niet veel kaartjes meer te krijgen en bovendien heb je er een ClubCard voor nodig...

Wij hebben kaartjes bij het stadion gekocht, met kopietje van legitimatie konden we zo een kaartje kopen. Dus zonder ClubCard.

Ach joh, volgend jaar spelen ze vaker op woensdag of donderdag..., wordt heel gaaf die uefa-cup.
Maar als iemand kaartjes gaat regelen, koop er ook een voor mij!