smeerkees

Aangezien ik morgenmiddag een bank van het centrum naar Vinkhuizen moet vervoeren ga ik een bakfiets huren bij de Stadswerkplaats. Ik heb m maar maximaal een uurtje nodig en de huur is per dagdeel, dus als iemand morgen toevallig nog iets moet ophalen of vervoeren of gewoon graag met een bakfiets wil fietsen; na 3 uur kun je m gebruiken!

Laat even van je horen als je geïnteresseerd bent. Oke? Top!

Als zo'n fiets groot genoeg is voor een bank, kan er ook wel een gewone fiets in zeker? In dat geval kan ik hem misschien wel gebruiken.

Edit: maar dan moet ik hem zeker wel in Vinkhuizen ophalen of niet? Dan komt het weer niet zo handig uit...

Er kan zeker wel een fiets in ja. Waar woon jij dan? Want hij moet sowieso weer terug naar de Akerkhof, dus dan zou ik ook langs jouw huis kunnen met dat ding.

Ik woon aan de . Ligt niet helemaal op de route, maar het is voor jou wel korter fietsen dan naar de Akerkhof.

Oh enige puntje is dat ik mijn paspoort daar achter moet laten als borg, lastig. Ben je op soos vanavond? Kunnen we plannen ;)

Ik ben vanavond op soos, dus dan kunnen we inderdaad wel even overleggen. Als er zich in de tussentijd nog iemand meldt met een mogelijkheid die jou beter uitkomt trek ik me wel weer terug. Mijn fiets staat namelijk bij een fietsenmaker in de buurt van het hoofdstation en die bakfiets komt wel mooi uit om hem weer op te halen morgen. Maar als het echt niet uitkomt zo kan ik er ook wel met de bus heen.

Waarom huur je hem dan niet in paddepoel? Daar betaal je per uur...

Serieus? Hoeveel kost dat?

Maar op zich, ik ga meteen na college heen en het ophalen is in de buurt van de MediaMarkt, dus ik vind het wel prima.

Als je dan op de terugweg van Vinkhuizen langs Thierry fietst kun je gelijk een bierkratje of 40 wegbrengen naar de Albert Heyn. Kom je toch langs.

Mag ik het statiegeld houden?

Ben bang van niet.

Ze zijn nu echt lid, Thierry.

Ik mocht mijn stalen ros onverwachts een dag eerder ophalen, dus ik heb de bakfiets niet meer nodig...

Inderdaad, we doen nu alleen nog maar dingen voor anderen als er iets tegenover staat.

je hebt nu al vaker gepost dan ik . cool