Herbsgarden

Gelieve broeders en zusters,

Terwijl jullie waarschijnlijk nog in je aardse vakantietent verblijven, bereid ik mij voor op het afbreken van mijn Groningse woning, daar ik een nieuwe woning heb gevonden. Daarom biedt ik wat meubels aan. Voor de hoogslaper moet je betalen, de rest is gratis. Afhalen voor 1 september.

NB: Deze foto is al jaren oud: het dressoir is inmiddels zwart en de bank op deze foto is niet de Klippan. Ook heb ik nu een 21e-eeuws beeldscherm.

Hoogslaper

  • Ongeveer 200 cm hoog. Iemand van 1,90 kan er rechtop onder staan.
  • Ongeveer 300 cm lang.
  • Ongeveer 100 cm breed.
  • Er past een een-persoons matras in en daarnaast is er nog ruimte om spulletjes op te bergen.
  • Inclusief handgemaakt, bijpassende trap.
  • Op maat gemaakt voor mijn kamer door een timmerman. Hij is lekker stevig en kostte destijds honderden euro's dus doe wel een goed bod.

Gratis bureau

  • Lekker groot: ongeveer 160 cm breed
  • Aan beide kanten van stoel drie lades
  • Hout

Gratis dressoir

  • Zwart
  • Ongeveer 160 cm breed
  • Ongeveer 50 cm hoog.
  • Een rij multomappen past er perfect in

Gratis rookstoel

  • Ripfluwelen donkergroene bekleding, helemaal retro
  • Verstelbare rugleuning

Gratis Klippan-bank

  • Breedte: 180 cm
  • Diepte: 88 cm
  • Hoogte: 66 cm
  • Ton krijgt de hoes al, maar die kun je gewoon in de IKEA of op Marktplaats kopen.

Gratis ladenkast

  • Ongeveer 150 cm hoog en 100 cm breed
  • Ongeveer 4 laden
  • Zwart
  • (Ben nu op m'n werk, meet alles vanavond.)

Gratis opbergkastje

  • Ongeveer 60 cm breed en 40 cm diep en 50 cm hoog, met daaronder pootjes van zo'n 20 cm.
  • Bruin hout.
Koning Drietand

Deze week nog een keer merleynen?

Herbsgarden

Hartstikke off-topic man, ik wil van m'n inboedel af! ;)
Maar woensdag wordt er weer gemerleynd, heb ik zojuist begrepen!

Koning Drietand

Nou om dan toch even lekker on-topic te reageren. Zit jou nestgeur ook nog in je stapelbed of bank?

leuke kamer hoor;)

Koning Drietand

Heel misschien heb ik nog wel belang bij je dressoir. Ik was van plan om mijn kamer anders te gaan inrichten komend schooljaar bij gebrek aan studie en werk. Dus misschien kan ik die dan nog wel gebruiken. Ik kom binnenkort wel even langs wippen.

Heb je een foto van de ladenkast?