Arend

Hoi,

In het kader van 3 betalen minder dan 2, gaat in het huis waar ik woon de galerijkamer in de aanbieding. Voor ongeveer 200,- euro per maand mag je vanaf 1 september hier je spulletjes neerzetten. Je hebt dan een kamer van zo ongeveer 13 m2, een mooie wasbak en je deelt badkamer, douche en etcetera. Dingen als tv-signaal (met film1) en (draadloos) 10mbit internet krijg je er ook allemaal bij.

Je bent bij voorkeur van het mannelijk geslacht, gezellig en relaxt. Dan pas je namelijk prima bij de rest van de bewoners.

Mocht ingangsdatum half augustus ivm verhuizen en colleges enzo makkelijker zijn, dan is dat geen probleem.

Voor meer informatie mag je altijd even bellen of hier wat posten.

Groet,

Arend (06-16361712)
Aquamarijnstraat 837

oja: bij meerdere gegadigden wordt er gehospiteerd in idols-stijl, en de jury (en publiek) bestaan dan uit Wouter (andere huisgenoot) en bovengetekende

leuke kamer, goeie huisgenoot, mooiste flat, die kamer zeker regelen als je nog geen kamer hebt!

Prince schreef: (...) gehospiteerd in idols-stijl, en de jury (en publiek) bestaan dan uit Wouter (andere huisgenoot) en bovengetekende

Ik wil daar beelden van.

@C.A.: Dan kom je toch lekker ook hospiteren.

De eerste beller is net al geweest, wees er dus vlot bij.

Goed om te weten trouwens dat tussen 14 en 30 juli mijn bereikbaarheid wat te wensen overlaat ivm vakantie.

Ik blijf mooi weg uit die flat. Betonrot is niet iets wat ik in mijn woonomgeving als positief ervaar.

en jullie hebben een houten chalet? kom op zeg.

duw