de vorige keer waren er zoveel mensen dat het dak het niet meer hield, dus dat zit wel goed

dus:
ben je in een geweldige zomerstemming, misschien net terug van vakantie? en altijd in voor een feestje? mis dit dan niet. een geweldig spektakel wat jouw zomer compleet gaat maken!
leuk om elkaar ook in de zomer weer eens te spreken

ben je misschien juist wat minder vrolijk bijvoorbeeld door dat heerlijk hollandse weer? dan raad ik u ook aan af te reizen naar het zuiden naar dit hartverwarmende feest.

iedereen is uitgenodigd en verrassend genoeg komt ook iedereen die niet op vakantie is.

welkom dus en tot donderdag allemaal!

zegt dat iets over het aantal mensen of over het dak?

Ik denk en hoop gewoon een beetje dat veel van de mensen die nog in groningen zijn komen. Er zijn namelijk volgens mij nog best wat mensen in groningen en de hoornse plas is nu niet echt een dagvullende activiteit te noemen.

vanaf nu hebben we Hans als lokkertje; partypeolpe in tha Villa!

huubkant schreef: vanaf nu hebben we Hans als lokkertje; partypeolpe in tha Villa!

en hiermee wil je je huis volkrijgen? :shock:

Het epicentrum van GSV-borrels lijkt zich naar het zuiden te verplaatsen. Is dit een soort charme-offensief? Worden jullie gesponsord door de gemeenteraad van Haren? Kortom: w.t.f.? Maar misschien kom ik wel.

Misschien kom ik ook wel, redelijk grote kans eigenlijk.

En dan weer zo'n grietje opduikelen zeker? Die Jongsma.

Vorige keer was wel lachen, dus ik ben erbij.

Helaas, ik denk niet dat ik er ben...

Ah toe...

reyntje schreef: Haha, jij bent wel goed in promoten zeg. Is onze bar al klaar? En de pooltafel al bezorgd?

je mag me morgen wel even helpen met het bouwen van de bar hoor, die hebben we natuurlijk wel nodig met de enorme mensenmassa die komt

Goed bezig huub! Ik kan alleen niet, zit dan in Israël...

hé wat leuk weer een borrel, ik ben er precies op tijd weer, kom vast wel even langs

even een reminder, aangezien dat volgens mij elke 24 uur mag;

huubkant schreef: de vorige keer waren er zoveel mensen dat het dak het niet meer hield, dus dat zit wel goed dus: ben je in een geweldige zomerstemming, misschien net terug van vakantie? en altijd in voor een feestje? mis dit dan niet. een geweldig spektakel wat jouw zomer compleet gaat maken! leuk om elkaar ook in de zomer weer eens te spreken ben je misschien juist wat minder vrolijk bijvoorbeeld door dat heerlijk hollandse weer? dan raad ik u ook aan af te reizen naar het zuiden naar dit hartverwarmende feest. iedereen is uitgenodigd en verrassend genoeg komt ook iedereen die niet op vakantie is. welkom dus en tot donderdag allemaal!

ik wil hierbij dus nogmaal iedereen uitnodigen, iedereen is welkom, tot vanavond!
als er genoeg volk komt zal ik live een bar bouwen.

routebeschrijving staat aan het begin van dit topic

he mensen, ik vond het een harstikke leuke avond
bedankt dat jullie even zijn langsgekomen

graag gedaan, ik vond het ook erg gezellig, zelfs de worstenbroodjes :-)

Ja, het was weer leuk!

Is er nog iets gebeurd, ende waar zijn de citaten?!

(eigenlijk moet die van Hannah van de eerste borrol nog wel ff gepost worden... JP?)

Watte?

Jij zat er naast. Het was iets heel schalks, zo van: 'ja, dat wil ik wel'.

ik vind em nu al grappig. Vertel!