smeerkees

Hallo beste GSV'ers! ('lieve' heeft zo'n denigrerende ondertoon gekregen door Balkenende's opmerking)

Volgend jaar zal ik de GSV komen verrijken met mijn sprankelende persoonlijkheid, en ik kijk er erg naar uit om deel uit te maken van de vereniging.

Ik was deze week eens aan het denken over wat het volgende jaar mij zal brengen, en bedacht me dat ik natuurlijk ook wel eens een Kring zal moeten huisvesten. Nu zijn we hier wel in het bezit van een woonkamer, maar zoals praktisch elk Aquamarijnstraat-appartement is dat tevens een slaapkamer, en helaas niet de mijne. Mijn eigen kamer zou wel als uitvalsbasis gebruikt kunnen worden qua ruimte, maar nu rest mij één probleem: ik heb geen zit-mogelijkheden.

Dit leidt mij tot het stellen van de volgende vraag:
Heeft er iemand een tweezits-bank te koop voor een paar tientjes? Ik zal er goed op passen!

Alvast bedankt,
n00b Laura

Hoi Laura,

leuk dat je lid gaat worden van de GSV! Ik heb helaas geen bank over, maar ik kan me voorstellen dat er hier en daar in Aqua-fietsenhokjes banken staan weg te rotten. Die kun je meestal wel gratis krijgen denk ik. Wat je ook zou kunnen doen is een kijkje nemen bij mamamini, de kringloopwinkel hier in Groningen: www.mamamini.nl - het mooie is dan dat ze ook nog eens thuisbezorgen. Daar kun je volgens mij voor een tientje wel een redelijke tweedehands bank krijgen.

moi,

Wat fijn dat de meerderheid 42 stemt, dat doet me goed :D

En bedankt Ursa, ik zal binnenkort eens een bezoek aan de Mamamini brengen.

Goeie deal! Je hoort nog van me.