JPV

En jawel, binnen een jaar zijn de rollen omgedraaid, en kan ik jullie gsv'ers of aankomend gsv'ers een kamer aanbieden.
Dus ben je op zoek naar een kamer en rook je niet (jawel wij discrimineren) mail me dan.
Geslacht maakt niet uit, evenals leeftijd, geaardheid, huidskleur, whatsoever natuurlijk want: wij discrimineren selectief...:wink:

En wordt er ook gediscrimineerd op de beheersing van de duitse taal?

Eh, nee, waarschijnlijk niet. Maar daar kan over gediscussieerd worden :)

Enig idee wanneer de kamer vrijkomt?

Christine Vreugd
JPV schreef: En jawel, binnen een jaar zijn de rollen omgedraaid, en kan ik jullie gsv'ers of aankomend gsv'ers een kamer aanbieden. Dus ben je op zoek naar een kamer en rook je niet (jawel wij discrimineren) mail me dan. Geslacht maakt niet uit, evenals leeftijd, geaardheid, huidskleur, whatsoever natuurlijk want: wij discrimineren selectief...:wink:

Ja... ik ben op zoek naar een kamer! Maar als het goed is sta ik zelfs al op je lijstje geloof ik. Ik weet dat ik laat reageer, maar vanuit Amerika is het moeilijk om dit forum te bereiken (met andere woorden, ik heb niet zo vaak de beschikking over internet). Maar als die kamer nog vrij si, dan heb ik zeker interesse!

Mail me dan alsjeblieft even naar christinevreugd@hotmail.com
Als iemand anders een kamer weet: ik hou me aanbevolen, want ik word er zo langzamerhand een beetje wanhopig van. het zoeken vanuit limburg is niet makkelijk.
Thanks in ieder geval!!

Je stond idd al op de lijst ;)

Misschien was het handig geweest als ik er ook wat info bij had gegeven:

galerijkamer Aquaflat (12 m2)
€210,-
mogelijkheid tot internet
gezellige huisgenoten

vrij: ergens in juli/augustus

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wil wel geheel belangeloos bijlessen Duits geven als het moet (en en passant over de rare trekjes van JPV roddelen O-) )

Christine Vreugd

En wanneer beslis je wie van het lijstje het wordt?
Ik kan namelijk een tijdelijke kamer krigjen misschien... maar als dit iets is wat neit tijdelijk is is dat handiger.
En is het incl of excl?

maandag 27 juni is de kijkavond, je bent van harte uitgenodigd op Aqua 335. Maar als je die andere kamer zeker te weten kunt krijgen kun je dat misschien beter doen, dit is wel voor onbepaalde tijd maar er zijn meer gegadigden.

JPV schreef: maandag 27 juli is de kijkavond

ik neem aan dat je 27 juni bedoelt? 27 juli is namelijk geen maandag.

oeps.... je hebt helemaal gelijk Henri. :oops:
Tot straks trouwens :)

Helaas helaas, door onvoorziene omstandigheden wordt de hospiteerborrel iets later deze week gehouden...
Meer info volgt.

Christine Vreugd

Ik heb inmiddels al een kamer! Dus je kan me van je lijstje schrappen.

Groetjes
Christine

Hey JPV,

Is die kamer nog vrij? en is de kijkavond al geweest?
Ik heb namelijk een heel lief, stoer, aardig, niet rokende neef die volgend jaar hier komt studeren en hij zoekt nog een kamer.

Hoi!

Volgens mij had ik al een keertje een mailtje gestuurd, maar misschien isdie niet aangekomen oid.
Is de kijkavond al geweest? Ik ben nl ook al best lang op zoek naar een kamer.

Groetjes
Renske

Ja, hoe zit dat met die kamer. Ik ken namelijk ook een leuk, lief gezellig meisje met krullen die heel hard een kamer zoekt, ze heeft ook op de GSV gezeten.

Hoi Renske, you've got mail, en die lieve jongen en dat lieve meisje mogen dinsdagavond 12 juli om 18:00 langskomen, dus TanjaNee en Avee zegt het voort, mn adres staat in de bundel. (voordat er ook niet-lieve mensen langskomen... ;) )

En waar waren die lieve kinderen dan? kHeb ze gemist...:(

aan 't werk...

Het andere lieve meisje zit in Spanje op dit moment....dus van daar...

Topic kan wat mij betreft dicht, kamer is gevuld :)