Sparrow

Hoi!

Mijn broertje, Wilger, verkoopt sinds kort parfum voor FM Group. Dit is een bedrijf wat bekende geurconcentraten als bijvoorbeeld Lacoste, Hugo Boss en Chanel inkoopt bij de Drom in Duitsland.

Omdat het niet met de merknaam verkocht wordt, gaat de prijs erg omlaag en kun je voor 10-20 euro al een parfum kopen! Dit zijn dus wel parfums van goede kwaliteit (zelfde geurconcentraat)! Voor zowel vrouwen als mannen!

Als je geintresseerd bent, kun je maar even mailen naar wilger_musch at hotmail dot com of even mij aanschieten/mailen/bellen.

Je kunt trouwens ook zelf beginnen met verkopen, maar dan moet je ook bij Wilger zijn! Ow, en parfum party's doet hij ook :P

Groet, Hermen

Maar je betaalt toch juist voor het merkje. Zodat je een dikke vette hugo boss fles in je badkamertje hebt staan te pronken?

Ole Einar Bjorndalen

Is Wilger de schuilnaam voor Jan Jaap Beekhuis?
Die handelt ook hierin, enige nadeel is dat zijn levertijd rond de 3 jaar bedraagt

Ik heb zelf ook zijdelings met de parfumhandel te maken gehad, maar ik kan me niet voorstellen dat Chanel haar parfums zonder merk verkoopt. Chanel parfums mogen lang niet in alle winkels verkocht worden, bijvoorbeeld niet in de Kruidvat, alleen in specifieke door Chanel aangewezen winkels mag het worden verkocht.
Het lijkt me daarom erg vreemd dat Chanel haar parfums merkloos wegdoet met exact hetzelfde geurconcentraat, zoals je dat zo mooi noemt.

(alhoewel een uitzondering hierop kan zijn wanneer het om restpartijen gaat)

Volgens mij mogen dit soort dingen überhaupt niet op het forum. Volgens bepaalde reglementen. Daarnaast is dit gewoon illegaal.

jongens, wees niet zo wantrouwend! ik heb zelf thuis al verschillende flesjes staan, mijn moeder heeft parfumparty's gehad en ik heb zelf ook de etui met samples gezien en geroken! :D
het komt gewoon uit een fabriek waar ze al die concentraten maken en daar kopen ze het op! volledig legaal! bel me maar en ik leg het je uit!
en als je niet wil, hoef je niet te reageren, simpel toch! :D ik laat het gewoon ff weten!

Haha goed verhaal zeg, heb dat ook wel gehoord. soort piramidespel is het. Verder zijn de geurconcentraten zo geheim als maar kan. Daarom ruiken zwartemarktgeuren ook altijd anders. Wil je er meer over weten, zoek in de catalogus van de RuG of op picarta naar het boekje Parfum, van Klaas Oudman:D

klaasmans schreef: Haha goed verhaal zeg, heb dat ook wel gehoord. soort piramidespel is het. Verder zijn de geurconcentraten zo geheim als maar kan. Daarom ruiken zwartemarktgeuren ook altijd anders. Wil je er meer over weten, zoek in de catalogus van de RuG of op picarta naar het boekje Parfum, van Klaas Oudman:D

op welke manier is het dan een piramidespel?

Ik ruik onraad.

En Klaas Oudman heeft altijd gelijk als het over dit soort onderwerpen gaat.