Erik

Gratis af te halen, een mooie bank!

Hij staat in het portaaltje van de Parelflat, die met 2 liften. Het is een klassiek model met een hoge relaxte stoffen leuning. Wees er snel bij, want hij staat er al bijna een week, en kan dus elk moment weg zijn.

Verder zoek ik een stofzuiger. Zo een met een hoop zuigkracht. Mijn huidige stofzuiger ontbeert dat een beetje.

Reacties kunnen hieronder geplaatst worden, maar je kunt ook bellen naar 06-24720401

edit: een nieuwe stofzuiger is inmiddels geregeld. Zo snel kan het gaan.
edit 2: spelfoutjescorrectie

Alleen wij zijn nog wel steeds op zoek naar en stofzuiger... Dus mocht je onlangs een nieuwe stofzuiger op de kip hebben getokt en de oude (nog bruikbare!) niet meer meer nodig hebben: bel/sms of reageer op deze post....

Wij hebben nog een staan (van henrieke en heleen), die kun je wel ophalen
Hij zuigt nog wel, maar niet meer als de beste..

Ole Einar Bjorndalen

:)!

Chris mooie taak voor jouw om die op te halen!

Ole Einar Bjorndalen

nou je zit in ieder geval op de juiste studie met je delegeren enzo..

Klopt. En aangezien jij HBO doet, lkkr praktisch ingesteld enzo, kun je dus mooi langs Maureen gaan en hem ophalen. Mag je daarna meteen ff mijn kamer stofzuigen. Misschien dat je er nog wel een studiepunt ergens voor kan krijgen!

hey beekhuis effe kalm nu. als je aan me 4-na-beste vriend zit zit je aan mij!

Maureen schreef: Wij hebben nog een staan (van henrieke en heleen), die kun je wel ophalen Hij zuigt nog wel, maar niet meer als de beste..

ik geloof dat ie zelfs nog van martijn kelder is geweest, soort van relikwie zeg maar... misschien moet je 'm ff schoonmaken (binnenin zo'n filter) dan doet ie het vast beter ;)

Klopt we hebben idd het filter schoongemaakt en toen ging t beter
Maandag of dinsdag is er wel iemand thuis gok ik, misschien Leanne van t weekend nog