Sjenet

Waarde leden der GSV!!

Aanstaande donderdag 12 april is er weer een N.S.G.-feest!! En niet zomaar een feest, maar een Galadatingfeest georganiseerd door de disputen Ceritus & Nom Shika! Dus wil je het VIe gala van N.S.G. met als thema 'Royal Flash' niet missen, dan moet je zeker langskomen, want wie weet word je meegevraagd als date!

Het thema is: One Pair find your other twin.
Jullie zijn aanstaande donderdag vanaf 22.00 uur van harte welkom in Dizkartes!

Namens de disputen Ceritus & Nom Shika,

Jeanet

zijn er dan ook weer van die groene en rode 'ik ben bezet' en 'ik ben op zoek' en 'ik ben wanhopig op zoek' ofzo kaartjes? was vorig jaar een groot succes kan ik me herinneren.

zeker!

Zucht... waarom moet het er zo dik bovenop liggen? Dat haalt de lol eraf.

EDIT: gaat er ook gepokerd worden?

krullemans schreef: gaat er ook gepokerd worden?

Waarom zou er gepokerd gaan worden? Of bedoel een variant, dat je gescoorde diesdates kan inzetten ipv fiches?

Als ik vrijdag niet te veel te doen heb kom ik misschien wel even langs.

Hint: het geheel heet 'One Pair'.

(dit is Harm, overigens)

aah het was een doordenker.. doe mij dan maar de 'AK' van de NSG

Dresscode: like twins

Moet je dus samen met iemand (van hetzelfde geslacht) in dezelfde out-fit komen?

Ursa schreef: Zucht... waarom moet het er zo dik bovenop liggen? Dat haalt de lol eraf.

Tja, maar jij hebt ook de vrouwen voor het uitkiezen natuurlijk. Niet iedereen heeft dat, daar moet je ook rekening mee houden Harm!

Hannah schreef: Dresscode: like twins Moet je dus samen met iemand (van hetzelfde geslacht) in dezelfde out-fit komen?

Dat vroeg ik me dus ook al af...
Of zou je in een out-fit moeten komen en dan maar heel hard hopen dat er nog iemand op het geniale idee was gekomen om dat aan te trekken en zo je match, oftewel date, vinden?

N.B. Steendam
Elliefs schreef:
Hannah schreef: Dresscode: like twins Moet je dus samen met iemand (van hetzelfde geslacht) in dezelfde out-fit komen?

Dat vroeg ik me dus ook al af...
Of zou je in een out-fit moeten komen en dan maar heel hard hopen dat er nog iemand op het geniale idee was gekomen om dat aan te trekken en zo je match, oftewel date, vinden?

Als dat zo is kom ik al helemaal niet, tenzij ook vrouwen in smoking komen.
Elliefs schreef:
Hannah schreef: Dresscode: like twins Moet je dus samen met iemand (van hetzelfde geslacht) in dezelfde out-fit komen?

Dat vroeg ik me dus ook al af...
Of zou je in een out-fit moeten komen en dan maar heel hard hopen dat er nog iemand op het geniale idee was gekomen om dat aan te trekken en zo je match, oftewel date, vinden?

Haha, nee het is echt de bedoeling dat je als tweeling verkleed gaat, dus inderdaad samen met iemand anders (hoeft niet perse van het zelfde geslacht) afspreekt om er het zelfde uit te zien!

hmmm wie wil mijn sooscie twin zijn? allebei een spijkerbroek eronder en klaar!

Verix-polo, en dan als vijf- of meerling gaan.

Herbsgarden

Of dat Verix-Durex-shirt, of geef je dan een verkeerde indruk op een datingfeest?

Gozer, wat heb jij toch met dat shirt..

Herbsgarden

Een of ander eikelig nippletwistertje raakt er maar niet over uitgel uld, dat zal het wezen.

Ja wie is die kerel, scheert zijn kop kaal en draagt Vans.