Carloz

De CSKC organiseert op zondag 24 april a.s. een dienst in de Oosterkerk in Groningen, vanaf 20.00 uur

Onderwerp: Jezus leeft, wat nu?

Een avond over de keuzes en de consequenties in het leven
Met Pasen net achter de rug is de essentiële boodschap van ons leven weer eens extra op ons hart gedrukt: Jezus leeft! Omdat hier niet vaak genoeg bij stil gestaan kan worden, organiseert de Centrale Student en Kerk Commissie (CSKC) op zondagavond 24 april vanaf 20.00 uur een speciale bijeenkomst in de Oosterkerk voor studenten én (!)gemeenteleden.

Ds. Gert Hutten zal spreken over het onderwerp en de Ichthus-band zal liederen begeleiden. Na de dienst staat er een kopje koffie klaar, om nader kennis te maken of om bij te praten met bekenden. De CSKC organiseert deze avond als stimulans voor het contact tussen studenten en andere kerkleden. Wij delen immers in hetzelfde geloof!

Pak dus pen en papier en noteer zondagavond 24 april in uw of jouw agenda. Tot dan!

Vriendelijke groeten,

De CSKC

PS:
In een aantal handboekjes staat mijn mailadres per ongeluk verkeerd.
Dit moet n i e t zijn: t.s.huttenga@wanadoo.nl,

maar: studentenpredikant@gvgroningen.nl

vr.gr. ds. Ton Huttenga SP

Even een reminder

Iedereen die 't weekend in Groningen is: Zondag avond is de Oosterkerk the place to be. 20.00 uur begint het, zoals ook op de flyer vermeld is.

Ik heb begrepen dat er veel werk in gestoken is om dit tot een aansprekende dienst te maken, en daarbij is een volle kerk natuurlijk een van de voorwaarden 8)

Jammergenoeg kon ik er gisteren niet bij zijn, maar ik ben erg benieuwd naar de reacties van iedereen die wel is geweest!

Koning David

Nou. Ik had de knop in mijn hoofd omgedraaid en luisterde niet al te kritisch te naar het verhaal van ds. Gert Hutten. Afgezien van zijn opmerking dat GSV'ers die twijfelden dit deden omdat ze dit stoer vonden was zijn verhaal wel aardig.
Helaas heb ik echter geen flauw idee meer waar het nou precies over ging. Veel samenhang had het betoog namelijk niet. Hij heeft volgens mij wel een paar mooie dingen gezegd.
Omdat ik toch een beetje anders naar dit soort verhaaltjes luister dan de gemiddelde GSV'er ben ik bang dat je je tot iemand anders moet wenden voor een samenvatting waar je wel wat aan hebt.

Ik ben bang dat als ik erover ga posten, het een onsamenhangend verhaal zal worden, dus ik vertel je er donderdag nog wel het een en ander over, Hendri, als je wilt. Ik vond het in ieder geval een mooie toespraak, en ook het zingen enzo vond ik erg leuk.