Petrus

Amicae, amicique; intimae, intimique,

Komende donderdag kunt u alvast in de stemming komen voor de Dies Natalis. In de Evangelisch-Lutherse Kerk zal het Diesconcert plaatsvinden. In deze intieme, sfeervolle kerk zult u door een gemêleerd gezelschap van GSV-musici prachtige muziek te horen krijgen. Bach, Brahms, Grieg; zij allen zullen niet ontbreken. Waar woorden tekort schieten spreekt de muziek. Komt dus allemaal en laat u in vervoering brengen door de schone kunst der muziek.

Even alles op een rijtje:
Datum: 12 februati 2009
Tijd: 20:00 uur
Plaats: Evangelisch-Lutherse Kerk, Haddingestraat 23
Denk erom, koffie of thee kost €1,50.

Tot dan!

Uw CKC,

Siegard Heijs
Jan Korterink
Martijn de Ruijter
Wendel Verbree
Peter van der Zwaag

Webcie, mag dit topic een plakkertje?

TheoSikkema

Iedereen 12 februati dus komen! Alleen al vanwege de zo melodieus geformuleerde uitnodigingstekst.

Wat betekent gemêleerd eigenlijk precies vroeg ik me zomaar af. En lach me niet uit.

Ole Einar Bjorndalen

spelen jullie ook iets van de partysquad?

divers denk ik. Maar dit is zonder te googlen (want dat kun je natuurlijk zelf ook altijd even doen als je wilt weten wat iets betekent zonder dat je wil laten merken dat je het niet weet).

- Martine H -

Leuk! Ik ben erbij, en mn ouders ook. Alle ouders zijn ook uitgenodigd he, dus voel je vrij en blij hen mee te nemen!

Wat een mooie poster/flyer. Doet me denken aan de orgelboeken van mn moeder, kan dat kloppen? Bach ofzo?

Oja, ik ben erbij donderdag. Lijkt me leuk!

Sanzo Panza

klinkt goed, ik zal kijken of ik erbij kan zijn

Oja, neemt iedereen met voetbalplaatjes die even mee voor in de pauze?!

Hee CKC en alle muzikanten, ik vond het mooi, bedankt!

Dat vond ik ook! Super mooi, wat een talentjes heeft de GSV toch.

Wauh, het was echt genieten inderdaad!