Liesje

Helaas is mijn muis een beetje heel erg verrot en heb ik geen zin om veel geld voor een nieuwe uit te geven...vandaar mijn vraag, heeft iemand nog een mooie goede goedkope muis over voor mij?

net of die dingen duur zijn: voor 4,50 heb je er al een bij de norrod :D

Liesje schreef: heeft iemand nog een mooie goede goedkope muis over voor mij?

Moet hij bij je interieur passen?

oh sorry, ja ik heb daar ook niet zoveel verstand van..maar ja, ikkan het altijd proberen dus..

Joachim Sickbock

Ja, ik heb er nog een. Draadloze van logitec. Echt super supergaaf. PNOTK (eventueel onder Norrod's prijs).

Ik heb er ook nog wel eentje liggen. mag je gratis afhalen. Met scrollknop, jaja

Liesbeth heeft echter een muis nodig die kan worden aangesloten op een com poort.
Maar Lies, je mag voorlopig mijn muis (dat ding dat ik van studiegenoot gekregen heb) wel lenen. Ik gebruik mijn computer thuis toch niet :wink:

Cnior schreef: Ik heb er ook nog wel eentje liggen. mag je gratis afhalen. Met scrollknop, jaja

oke, super tof, als ik em kan aansluiten op een compoort (wat het ook mag zijn) dan kan ik em vast heel goed gebruiken!)

Wij hadden ook muizen in huis, maar ik weet niet of dat nog het geval is, eventueel willen we er wel van af;)

Liesje schreef: [..] oke, super tof, als ik em kan aansluiten op een compoort (wat het ook mag zijn) dan kan ik em vast heel goed gebruiken!)

ik heb zo'n vermoeden dat dat niet kan Liesbeth!!

Martijn schreef: [..] ik heb zo'n vermoeden dat dat niet kan Liesbeth!!

Daar bestaan trouwens wel hulpstukjes voor.

Hoe bevalt de gratis printer van Boiten trouwens? En de cartridge van Postma?

djurre schreef: Shit heb ik weer, ben ik verhuist naar de Star Numan 75b 18 Februari feest!

Zijn de muizen ook mee verhuisT?

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook nog wel een ouwe muis liggen, met PS2-aansluiting. Ik heb een nieuwe optische muis gekocht en nu heb ik er dus eentje over.

Als je toch een nieuwe muis zoekt, kan ik je een optische muis sowieso aanbevelen. (Die ouwe van mij is dus een gewone met zo'n bal erin).

vet schreef: [..] Hoe bevalt de gratis printer van Boiten trouwens? En de cartridge van Postma?

de printer bevalt goed, alleen de cartridge past er niet in!! dus..als iemand nog belangstelling heeft???? :lol:

Liesje schreef: [..] de printer bevalt goed, alleen de cartridge past er niet in!! dus..als iemand nog belangstelling heeft???? :lol:

vreemd, laatst paste het allemaal wel!

Martijn schreef: [..] vreemd, laatst paste het allemaal wel!

ja, hij past er op zich wel in, maar de printer doet het niet met die cartridge erin, terwijl hij het met die oude cartridge erin wel doet, snap 'ie? bijdehandje... :wink: dus..er is nog steeds een cartridge in de aanbieding!!!

dit topic mag op zich wel gesloten worden, want ik ben voorlopig voorzien van een muis!