Fleurke

Hela,

Omdat ik volgende maand op reis ga, wil ik van 15 februari tot 15 mei mijn kamer onderhuren.

Het gaat om een gemeubileerde balkonkamer op de 8e verdieping van de Saffier, ongeveer 16 of 17 m2 groot. De huur bedraagt 168 euro per maand (inclusief)
Huisgenoten zijn Harald en Henri Ligtenberg.

Ben je geinteresseerd of heb je vragen bel of mail me dan maar!

b.k.fleurke@gmail.com

0624623587

Groet,

Berend

Hoi Berend,
Ik zag jouw advertentie op gsvnet.nl staan en dat is de reden van dit schrijven.
Ik ben namelijk geinteresseerd.
Ik ben 21 jaar oud en ben een jongeman. Ik heb blondachtig haar en kom ca. 1.77 meter de lucht in. Ik hou van leuke dingen doen en vind het leuk om met mensen om te gaan. Mijn passie is puzzelen en sjoelen op hoog niveau en genieten van het leven.
Ik ben best netjes en ben bereid mee te draaien in het huishouden.
Mijn lievelingseten is aardappelruitjes uit de oven en knakworstjes (heel veel achter elkaar). Ik ben (goed) christelijk opgevoed en ben belijdend lid bij de Gereformeerd Vrijgemaakte Kerk.

Hopelijk spreekt dit profiel jullie aan want het lijkt me geweldig om in Vinkhuizen te wonen.

Hopende op een spoedige reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groeten Gertjan

ps. is die huur incl. barkruk? (wat ik me niet kan voorstellen)

Yes eindelijk 4 maand heerlijk wonen op de 8e etage!

Rekenwonder..

Ja dat is toevallig twee van mijn specialiteiten, hè!

Webcie EDIT: "is" moet natuurlijk "zijn" zijn.

bump

17 m2 voor maar 168 euro!
Idieale (grote en goedkope) kamer in Vinkhuizen om van daaruit op zoek te gaan naar een vaste kamer.
Waarom in Saffier 224?

  • De combinatie prijs en grote van de kamer. Nergens wordt zo'n kamer zo goedkoop aangeboden!
  • Je kunt gebruik maken van mijn meubilair, maart dat hoeft natuurlijk niet.
  • Je woont op de 8e verdieping, dus mooier uitzicht
  • 2 relaxte huisgenoten (Harald en Henri Ligtenberg)
  • Vaatwasser aanwezig

Interesse? bel of mail me maar!

b.k.fleurke@gmail.com

0624623587

fleuke, issie nog vrij?

ja

  • ongelimiteerde toegang en genot van de grootste voetbalplaatjesverzameling in Vinkhuizen
  • keukenkastjes met letters er op
  • geen frituur
  • gezellige buren
  • je mag roken op Henri's kamer

en ze hebben eredivisie live?