Lotje

Ha lieve GSV'ers!

Over iets meer dan een week is het zover, de OCSG kersdienst! Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte uitgenodigd om dit mee te maken, en ik weet dat jullie natuurlijk allemaal ont-zet-tend veel zin hebben in deze dienst.

Bekijk deze poster maar lekker, en meld je vooral aan voor dit event op facebook. Hier kun je ook een overzicht vinden van alle liederen die we gaan zingen. We hebben een heel mooi groot koor, onder leiding van de fantastische Tiny Hoving, een 7-koppig orkest waar onder andere Thereza Langeler deel van uit maakt, en de spreker is dominee Sjaak van den Berg, predikant van de Martinikerk.

Ik hoop jullie allemaal te zien dinsdag 17 december!

Link naar facebook:

JøhnDylån

Oh ja leuk, ziet er orthodox genoeg uit ;-)

JøhnDylån schreef: Oh ja leuk, ziet er orthodox genoeg uit ;-)

Het viel mij bij het bekijken van de Facebookpagina inderdaad ook op dat er drastische veranderingen zijn doorgevoerd t.o.v. de viering van verleden jaar. Met weinig kans op een herhaling van die abominabele kakofonie moeten we het dan toch nog maar een kans geven dunkt me. ;)

Lotje schreef: ...een 7-koppig orkest waar onder andere Thereza Langeler deel van uit maakt...

Deze informatie klopt niet meer. Voor het hypothetische geval dat iemand speciaal voor mij zou komen.

Doen er eigenlijk ook nog GSV'ers mee met het koor?

Stayphanie schreef: Doen er eigenlijk ook nog GSV'ers mee met het koor?

Jason en Wouter Hoving

Niet veel, schuld van het dieskoortje ben ik bang.

JøhnDylån

I liked, trouwens.

Kus

Wat een rust hier in vergelijking met vorig jaar.

Geen nieuws is goed nieuws, rite

Ik vond het saai, waar was de heavy metal