Jackhals

Amici,

Een collega van mij doet onderzoek naar het effect van voedsel op de stofwisseling en zoekt hiervoor gezonde mannelijke vrijwilligers. Er komen geen gevaarlijke medicijnen aan te pas; maaltijden met verschillende hoeveelheden en soorten zetmeel worden met elkaar vergeleken. Hier staat een bedrag van 900 euro tegenover; kortom, zeer lucratief voor mannelijke GSV'ers die rechten, IO/IB of andere uiterst intensieve studies volgen.
Voor details zie onderstaande tekst. Voor vragen graag contact opnemen met ondergenoemd contactpersoon.

Amicaliter,

Meijer

RECRUITMENT TEXT

Het onderzoek:
Volkoren producten hebben een beschermende werking op het ontstaan van ouderdomsdiabetes.
In het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) wordt onderzoek gedaan naar het effect van verschillende zetmeelrijke voedingsmiddelen op de stofwisseling (www.rug.nl/umcg/medicalbiomics).
De proefmaaltijden die zullen worden getest zijn 2 verschillende soorten brood en pasta.
Het onderzoek wordt verricht in samenwerking met Xendo Drug Development B.V., een onafhankelijk onderzoeksinstituut in Groningen en het landelijke Top Instituut Voeding & Metabolisme.

Doelgroep
Voor dit onderzoek zoeken wij gezonde mannen in de leeftijd van 18 tot en met 30 jaar. U mag alleen deelnemen aan dit onderzoek indien u in het afgelopen jaar geen bloeddonor bent geweest.

Het onderzoek
• Voorbereidingen: Om te bepalen of u geschikt bent voor deelname aan dit onderzoek zult u een medische keuring ondergaan. Deze keuring vindt plaats maximaal 3 weken voordat u wordt opgenomen in de onderzoekskliniek.

• Het onderzoek: Het onderzoek bestaat uit 3 perioden en wordt uitgevoerd door Xendo (www.xendovrijwilliger.nl). In elk van deze perioden wordt u ’s avonds om 18.30 verwacht in de onderzoekskliniek van Xendo voor een verblijf van 1 dag (1 nacht). ‘s Ochtends worden bloed en ademmonsters afgenomen. Tussen de verschillende perioden zit 7 dagen.

De onderzoeksgroep start op 22 januari 2009.

Vergoeding: € 900,-
Daarnaast worden de reiskosten vergoed met € 0,19 per kilometer, ongeacht de wijze van vervoer.

Informatie en aanmeldingen
Marion G. Priebe
Centre of Medical Biomics, UMCG
Telefoon: 050-361 9386 of 06 2166 2048
Email: m.g.priebe@med.umcg.nl

Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 20.00 uur[img][img][/img]

Vriend Niels
Jackhals schreef: kortom, zeer lucratief voor mannelijke GSV'ers die rechten, IO/IB of andere uiterst intensieve studies volgen.

Is dit sarcastisch bedoeld?

Hooguit ironisch; ik heb het echter niet zo op met die gele ronde figuren die menselijke expressies zouden representeren. Kortom, lees het met een knipoog.

Jackhals schreef: zeer lucratief voor mannelijke GSV'ers die rechten, IO/IB of andere uiterst intensieve studies volgen.

Hier herken ik mij niet in; helaas moet ik verstek laten gaan.

Er waren al een heel aantal reacties, waarvoor dank. Nu nog even een bump.

Jackhals schreef: Doelgroep (...) U mag alleen deelnemen aan dit onderzoek indien u in het afgelopen jaar geen bloeddonor bent geweest.

hoe sterk is die eis? Doe je een keer wat voor het goede doel...

Koning Drietand

allemaal meedoen mensen lijkt me gezellig

zijn er al genoeg aanmeldingen? Ik zit er ook nog over na te denken.

Koning Drietand

vrijdag hadden ze nog niet genoeg mensen. Dus gewoon opgeven.

Ik heb me ook zojuist opgegeven.

Het wordt bere gezellig, ik ben ook van de Partij.

Jackhals schreef: Daarnaast worden de reiskosten vergoed met € 0,19 per kilometer, ongeacht de wijze van vervoer.

Toch mooi dat Vinkhuizen eens bevoordeeld wordt :D

Gelukkig is er een minimale vergoeding van 12 euro per reis, jammer voor je.