Agnes

Hoi, heb jij zin om eens per twee weken een aantal uurtjes schoon te maken in een mooi modern huis voor 11 euro per uur? De taken omvatten stoffen, stofzuigen, dweilen, badkamer, wc en keuken. Soms misschien wat andere klusjes als de ramen of strijken. Het huis is eigenlijk nooit heel vies, maar moet gewoon bijgehouden worden. Voor meer informatie kun je mij mailen (a.broeksema@gmail.com) of bellen (06-18740978)

Groetjes Agnes

Nou mensen wie wil dat nu niet, beetje de stofzuiger dweilen en de ramen strijken. Werk aan je CV, begin met het schoonmaken van een wc ! ! !

Agnes schreef: Hoi, heb jij zin om eens per twee weken een aantal uurtjes schoon te maken in een mooi modern huis voor 11 euro per uur? De taken omvatten stoffen, stofzuigen, dweilen, badkamer, wc en keuken. Soms misschien wat andere klusjes als de ramen of strijken. Het huis is eigenlijk nooit heel vies, maar moet gewoon bijgehouden worden. Voor meer informatie kun je mij mailen (a.broeksema@gmail.com) of bellen (06-18740978) Groetjes Agnes

Lieve Agnes,

Ik dacht dat je zelf zo fantastisch veel ervaring had opgedaan als HV-2 bij de thuiszorg? Blijkbaar ben je drukdrukdruk ;)

Het is dat ik zelf al genoeg aan mn bijbaantje heb, maar ik kan dit baantje bij iedereen aanraden; het is een bescheiden flatje; bovendien is Agnes heel gezellig en zet ze lekkere koffie.

Even voor de duidelijkheid. Het gaat niet om mijn eigen huisje.

Haha! Goed dat je het erbij zegt. Was er namelijk al vanuit gegaan. Hoop dat je iemand kunt vinden!

Kun je ook in stofzuigerzakken uitbetaald krijgen?

Henri heeft wel interesse trouwens, hij is vooral goed in dweilen, ramen, badkamer en keuken...

Lief dat jullie mn topic zo hoog houden.
Het is relaxed werken. Je krijgt de sleutel en werkt wanneer er niemand thuis is.
Muziekje aan, nespresso erbij, lekker design stoeltjes stoffen. Zo een beetje.
Kan je op je cv zetten dat je goed zelfstandig kan werken.

in welke straat is dat huis te vinden dan?

Op dit moment lijkt de vacature verholpen. Topic kan dicht.