Nelian

Lieve lezertjes,

Graag wil ik mijn huis onderverhuren vanaf de kerstvakantie tot ergens in de zomervakantie. Hoewel, graag wil ik het eigenlijk niet, want ik zal mijn huis met enige pijn in mijn hart achterlaten. Daarom zoek ik een bewoner die goed op mijn huis plus inhoud wil passen.

-Gelegen op de A locatie van Groningen met uitzicht op de UB en de Martinitoren.
-Veel ruimte voor weinig geld. Je kunt eventueel voetballen in de kamer.
-Van alle gemakken voorzien. Van pizza-snijder tot afwasmachine.
-Grote gezamenlijke tuin met appelbomen, bessenstruiken en ander eetbaars. Gezamenlijk wil zeggen met andere bewoners van het pand. Je woont alleen en hebt alles voor jezelf. Behalve die tuin dan...
-Wel een eigen balkonnetje met gezellige terrastegels.
-Vier boekenkasten met boeken die je allemaal mag lezen. In dozen stoppen is ook een optie.
-Veel kleur. Ook hier en daar wat stippels.

Wanneer je nu denkt: daar wil ik wel een aantal maanden wonen, dan mag je mij een e-mail sturen. Mijn e-mailadres is neliankramer@hotmail.com

En als ik nu denk: hoe duur zou dat zijn? en: gaat Nelian weer op wereldreis?

Een heel mooi plekje voor relatief weinig euro's, dat weet ik wel. 't is dat ik hier zo mooi gesetteld zit, anders zou ik het zeker wel weten.

Vergeet niet dat dit een unieke kans is! Hoe vaak komt het nu voor dat je naastgetekende je buurman mag noemen?

Oh Neel, je huisje! Ik eis dat er een stippelminnende kleurrijke figuur in komt die minstens eenmaal per week salamipizza van de Aldi eet.

Aggie! Dat ik jou hier op het forum mag ontmoeten! (Pizza's aldi zijn overigens tegenwoordig ingeruild voor pizza's AH. Wel salami...).

Tot nu toe reageren enkel mannen op mijn oproep. Dit is op zich prima, maar mijn huisje heeft wel wat vrouwelijke trekjes. Dat u het even weet.

@Pinkeltje: Ik ga niet op wereldreis, maar blijf binnen Europa. Dus dat wordt een koude winter. Helaas.

Voetballen in de kamer? Dat klinkt als te ruim voor woorden..

Maar wat Harm-T al zei, ook al heb ik een piepkleine kamer, ik zit wel chill hier. Maar ieder ander zou dwaas zijn zo'n aanbod af te slaan! Een andere eerstejaars misschien? Niet iedereen heeft nog een kamer volgens mij...

Herbsgarden

Heb net een kamerzoekende op dit appartementje gewezen. Is ie nog steeds vrij, Nelian?