C.S.F.R. Groningen

Het eerste halfjaar zal er een lezingenserie plaatsvinden op ons dispuut over 'Visies op de eindtijd'. De lezing van komende dinsdag is de tweede lezing binnen dit thema. Zoals de flyer u vertelt, zal het gaan over eindtijdverwachting in het dagelijks leven. U bent van harte welkom om deze lezing bij te wonen.

De maaltijd is helaas alleen voor leden. Rond 20.00 bent u van harte welkom om te beginnen met een bakje koffie.

JaarThemaCommissie

Ik ben te lui om zelf te googlen, kun je me iets meer vertellen over Prof. dr. J. Hoek?

Jammer, dan heb ik college.

- Martine H -

Dan heb ik bk, dat is nou echt jammer.

Herbsgarden
Rinze schreef: Ik ben te lui om zelf te googlen, kun je me iets meer vertellen over Prof. dr. J. Hoek?

Bijzonder hoogleraar Gereformeerde spiritualiteit aan de Theologische Universiteit Kampen (ThUK, Oudestraat). Tevens docent dogmatiek aan de Christelijke Hogeschool Ede en parttime hoogleraar systematische theologie aan de Evangelische Theologische Faculteit te Leuven. Sinds 1996 directeur van de Theologische Hogeschool van de Gereformeerde Bond Johannes Calvijn. In 1981 gepromoveerd aan de Rijksuniversiteit Leiden op de studie 'Daniƫl Colonius (1566-1635), theoloog tussen reformatie en orthodoxie'.