Barmando

Mijn fiets heeft een lekke achterband maar ik heb de materialen niet om hem te plakken. Wie in vinkhuizen kan mij helpen?

en een fietspomp

Heb geen pomp, wel een bandenplaksetje voor wanneer heb je het nodig? Ik moet er namelijk zo vandoor.

Heb wel een pomp, maar ben niet thuis. Dus misschien kan Andrea je even in de schuur leiden. Mag je trouwens meteen die spinnen vangen die voor de buiteningang zitten. Je ziet ze niet bij daglicht, maar ze zitten in die kieren. Alvast bedankt.

Op=Op Stevensshop heeft een bandenplaksetje in de aanbieding. Voor jou gratis en voor niks. Even een belletje naar klantenservice en vragen naar de fietsafdeling.

Hannah schreef: Heb wel een pomp, maar ben niet thuis. Dus misschien kan Andrea je even in de schuur leiden. Mag je trouwens meteen die spinnen vangen die voor de buiteningang zitten. Je ziet ze niet bij daglicht, maar ze zitten in die kieren. Alvast bedankt.

Ik zit in de ub, dus dat wordt hm niet. En mn sleutel is gebroken, dus kan uberhaupt niet in de schuur komen..

Jasper schreef: Op=Op Stevensshop heeft een bandenplaksetje in de aanbieding. Voor jou gratis en voor niks. Even een belletje naar klantenservice en vragen naar de fietsafdeling.

Julie zijn fantastisch ;)