FeestCie VGSR

Amicae amicique,

Studiejaar 2006/2007 is weer begonnen; het feestseizoen dus ook!
Neem de boodschap van de flyer tot u, maak wat ruimte vrij in uw o zo drukke agenda en komt allen.

Tot dan!

Matthijs Kuiper

Is Bastiaan Hop ook van de partij?

FeestCie VGSR

Wellicht als u het hem lief vraagt.

Da's niet handig, zo op dinsdag, aan het begin van t BK-jaar.

Was het nou maar niet op dinsdag...

juist wel! Direct uit BK, de laatste trein richting, wat was het ook al weer? En dan de eerste trein weer terug. Weet nog goed een dinsdag in november van vorig jaar.

helemaal mee eens ;)

Laatste trein richting Rotterdam gaat om 22.17 uur, ben je om kwart over 1 ongeveer in Rotterdam en dan moet je nog naar dat adres.
Maar 10 uur is een beetje vroeg om te stoppen met bk, vind ik tenminste.

CoCo schreef: ben je om kwart over 1 ongeveer in Rotterdam en dan moet je nog naar dat adres.

ja dan zou ik maar informeren hoe laat het feestje is afgelopen, over het algemeen zijn alle feestjes onder Groningen en met name in de randstad rond 1 uur afgelopen, toch Broeks?
PS. wat een lelijk thema

N.B. Steendam

Ik moet een héle goede reden hebben voor ik zo ver ga reizen. Veel plezier gewenst als je wel gaat.

Robben schreef: PS. wat een lelijk thema
Koning Drietand

Ik ben ook niet van plan om mij letterlijk en figuurlijk zo te verlagen om daar heen te gaan.

Is er nog iemand die dit feestje heeft bezocht vanuit Groningen?

Koning Drietand

Ik heb er nog niemand over gehoord. het zal dus wel een eenzaam feestje zijn geweest, maar ik kan het mis hebben, hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat mensen BK verzuimen.

Nee, en het is een goede zaak ook dat niemand geweest is! Ik vind dat je er wel rekening mee moet houden dat het simpelweg niet op dinsdag kan! Daan is GSV wel belangrijk genoeg voor.

Lech Walesa

Ik heb helaas een weekend-OV, het zou een beetje een erg duur grapje worden...

Lech Walesa schreef: Ik heb helaas een weekend-OV, het zou een beetje een erg duur grapje worden...

Ik hoop toch niet dat dat jouw belangrijkste reden was om niet te gaan...

Lech Walesa

€23,90 voor een retour is toch redelijk prijzig, dus ja dat is mijn enige reden.