smeerkees

Hoi!

Ik ga een verdieping naar boven verhuizen, en ik ben daarom al mijn troep eens aan het uitmesten. Tijdens het uitmesten ben ik wat dingen tegen gekomen waar ik vanaf moet.

Te koop:

Na wat overwegingen verkoop ik toch ook mijn Playstation 2, inclusief 1 controller en memory card. Zitten wat krasjes op, hij mag weg voor €12,50.

Bontempi Keyboard, 25 euro. Inclusief standaard 32,50 euro.

Standaard, 10 euro.

Hangslot, 2 euro

En dan hier nog wat dingetjes die gratis af te halen zijn:

Een dikke tv. 23x17 cm (niet het scherm, maar de hele tv). Diepte: ongeveer 18 cm. Doet het nog prima, gratis af te halen.

Vier Playstation 2-spellen.

Een foto-doos-ding. Het zijn drie mapjes die in het doosje 'hangen' zeg maar.

Een ouderwetse wekker met opwind-systeem. Handig voor als je moeilijk uit bed kan komen, want hij maakt echt een pokke-herrie.

Een bloempotje (zonder bloemen).

De Duivel Draagt Prada (spreekt voor zich).

Fotolijstjes (ik heb er nog een paar, maar ik had geen zin om die ook te fotograferen).

Dat was het even voor nu, als ik meer dingen vind update ik hier wel

De knuffelbeer is een aanrader als je van grote, zachte dingen houdt. En van knuffelen.

albertinenanninga

Mag ik de knuffelbeer?:))
Over dat fotolijstding van 3 euro ga ik nog even nadenken.

albertinenanninga

Okee ik wil de fotolijst ook wel:) die voor 3 foto's dus. Ik kom volgende week wel een keertje langs oke?

NANNINGA5 schreef: Okee ik wil de fotolijst ook wel:) die voor 3 foto's dus. Ik kom volgende week wel een keertje langs oke?

Joe! Ik hou de beer en de fotolijst voor je achter.

Ik wil wel die Logisch Denken

Stabbles schreef: Ik wil wel die Logisch Denken

check

shit, die wou ik ook.

Ik vind dat bovenste bruin met gouden fotolijstje wel leuk en die schaaltjes:) Zijn die er nog?

Jup! Die zijn voor jou Rosalie :) Laat maar weten wanneer je ze komt halen! Jorieke misschien heb ik er nog wel eentje, maar die is wel ietsje verder ingevuld :P ik ga morgen even voor je kijken.

De picture of New York (there's a picture of New York, there's a big fat crazy picture of New York) is ook weg.

Ik vind die wekker wel wat

Evenhuis schreef: Ik vind die wekker wel wat

oke!

Paula Lunenborg

Ah net te laat voor de wekker!