PaCoHu 2014

Over acht maanden is het 'alweer' zover: het volgende Paascongres! Het wordt dit jaar huishoudelijk georganiseerd door Twente en inhoudelijk door Amsterdam. Het thema voor het is: 'Individualisme'! Like onze , dan blijft u op de hoogte van de gang van zaken. Beide commissies hebben er al heel veel zin in, en we hopen dat dat gevoel bij u langzaam maar zeker ook aanwezig wordt!

Wilt u graag in de voorstudiebundel van het Paascongres verschijnen, maar heeft u te weinig geld om te adverteren en te weinig intellectualiteit om een artikel te schrijven? Dan is er nu de oplossing!
U kunt voor een klein bedrag uw logo laten plaatsen in de congresbundel: voor maar 3.99 euro staat uw logo erin. Bent u de meest prominente kast van VGS-Nederland, de stoerste vereniging, het ballerigste dispuut, heeft u de meest respectabele persoonlijkheid of heeft u gewoon een grappig logo?
Stuur uw logo op naar pacologo@vgst.nl, o.v.v. uw naam en vereniging.
Grootte en bestandsformaat maken niet uit en de PaCoHu zal in haar wijsheid de logo's in de bundel plaatsen.

We zien uw logo's graag tegemoet!

Amicaal,
ama. Wolters, ami. Dwarshuis, Hamming, Grootens, Van den Berg sr.
PaCoHu 2014

PaCoHu 2014

Jaja, er zijn al wat logo's binnen, maar dit is nog niet genoeg! U kunt toch niet achterblijven bij het dispuut Argos van de VGSR of het huis Brammetje van de VGSW? Of wat dacht u van de MVMNHFC (Met-vrouwen-mee-naar-huis-fiets-commissaris) van de VGST of het bestuur van de VGSW? Misschien kunt u een logo insturen voor de PaCoRel?

Stuur daarom NU nog uw logo's in want de DEADLINE van 27 SEPTEMBER nadert snel!

U mag uw logo's opsturen naar pacologo@vgst.nl, o.v.v. uw naam en vereniging, en dit alles voor maar 3,99 euro per logo! Uw logo's zullen met goede zorg in de bundel geplaatst worden!

Logo voor de PaCo-rel, ik ben hard voor. Ik wil wel in de Paco-rel (zoals altijd), wie helpt me aan een logo?

PaCoHu 2014

Symposium Zonder jij geen ik

Een symposium voor huwelijkspartners, kerkleiders, gemeenteleden, vrienden, familie, kortom voor iedereen die wil groeien in relaties die er écht toe doen.
Datum: 9 november 2013
Locatie: Immanuëlkerk, Plevier 2, Bunschoten
Informatie en aanmelden http://www.zonderjijgeenik.nl

Programma: ’s morgens twee sprekers
Jeannette Westerkamp, theologe: ‘Ik heb je (toch) nodig’
Rob Hondsmerk, GZ-psycholoog: ‘Zonder jij geen ik’

’s Middags diverse workshops: Houd me vast - Samen genieten, 50 tinten goud - Verbinding in generaties – Iedereen veilig thuis? - Aan het werk - Aan Zet.

PaCoHu 2014

De is online! En dat niet alleen, de inschrijvingen zijn ook geopend. Dus schrijft u zich maar in, want het PaCo wordt fantastisch.

PaCoHu 2014

U heeft nog slechts één week de tijd om u voor het PaasCongres. De inschrijving sluit zaterdag 15 maart.

Dit valt helaas binnen een tentamenperiode.

PaCoHu 2014

U heeft nog 5 dagen om u voor het PaasCongres.
Op dit moment staan er maar 3 mensen van de GSV ingeschreven, dit mag natuurlijk niet zo blijven.
Het komt niet goed uit dat dit in uw tentamenperiode valt, maar er zullen vast meer dan drie mensen zijn die een halve week kunnen missen voor een geweldig, amicaal en intellectueel PaasCongres.

PaCoHu 2014 schreef: Het komt niet goed uit dat dit in uw tentamenperiode valt, maar er zullen vast meer dan drie mensen zijn die een halve week kunnen missen voor een geweldig, amicaal en intellectueel PaasCongres.

Ik ben overtuigd.

PaCoHu 2014
Dijkio schreef: Ik ben overtuigd.

Natuurlijk bent u overtuigd, niemand wil een PaCo missen. Nog maar drie week en dan is het al zover, en woensdag sluit de al.

Toch zijn er nog maar 6 GSV'ers aangemeld. Er kunnen dus nog veel meer GSV'ers mee, om te genieten van een fantastisch, amicaal en intellectueel PaasCongres, 3 geweldige lezingen, workshops, een borrel, een feest en vooral een heleboel gezelligheid!

Dus wat let u? De tijd tikt door, u heeft nog slechts 3 dagen om u in te schrijven. Dus neem 1 minuut van uw kostbare sog-tijd en . Heeft u nog een minuutje over, zeg dan ook tegen uw amicae et amicique dat zij zich even inschrijven, want ondanks dat het thema individualisme is willen we het PaCo natuurlijk niet alleen beleven. :wink:

PaCoHu 2014

De inschrijvingen lopen momenteel aardig binnen en daarom hebben we de inschrijfdeadline uitgesteld tot aankomende woensdag om 08:59 uur.

Hopelijk voegen zich nog meer van u bij het groepje dat al komt - we hopen u daar te zien!