Sjoerdtje

Hoi allemaal,

wegens een verhuizing heb ik een hoogslaper in de aanbieding. Hoogslaper is op zaterdag 17 juli af te halen op Aqua 459. Deze hoogslaper zit wel vast in de muur, ik ben bereid de hoogslaper uit mn kamer te slopen. Ik heb met veel plezier in de hoogslaper geslapen de afgelopen vier jaar ofzo. ;) Bovendien is de hoogslaper gratis over te nemen en voor bezichtiging graag even telefonisch contact met me opnemen. Tot horens!

Groetjes, Sjoerdtje
06-49340198

Bump! Iemand interesse in de hoogslaper?

Ik ken iemand die misschien interesse heeft, maar die gaat pas in september op kamers. Ik denk dat hij voor die tijd geen plek heeft om het bed tijdelijk neer te zetten, maar ik kan het hem eventueel vragen. Kan je de hoogslaper vasthouden tot september of ga je voor die tijd verhuizen?

Hoi Henk, volgende week ga ik al uit de kamer weg. Dus dan zou ik de hoogslaper ook al graag kwijt willen. Degene die misschien interesse heeft in de hoogslaper, heeft ook geen ruimte waar de hoogslaper gestald kan worden de komende tijd? De hoogslaper wordt sowieso uit elkaar gehaald door mij, als ik 'em uit mn kamer sloop nl... Dank iig!

Ik heb hem er net over gemaild. Hij mailde terug dat hij morgen op vakantie gaat, dus het wordt allemaal een beetje moeilijk. Volgens mij blijft hij ook wel twee week weg ofzo, en hij heeft er al vrede mee dat het feest niet doorgaat. Dus zal je toch op zoek moeten naar een andere potentiƫle eigenaar. Het spijt me.

Hoi Henk, jammer dat deze potential geen belang meer heeft bij de hoogslaper. Als hij op vakantie gaat, is het idd allemaal lastig te realiseren met het stallen van de hoogslaper enzo...
Dus het topic is weer geopend: wie o wie wil een hoogslaper?!

Het moet niet gekker worden! Naast een hoogslaper, bied ik nog een bank aan. Bank is ook gratis en zit heerlijk, op zaterdag 17 juli af te halen op Aqua 459. :D

Kapitein Luv

Ok een beetje vervelend dat ik net van mijn kamer vandaan kom in Groningen, anders had het dan gekund maar ik heb belang bij een hoogslaper en ook wil in een bank dus ik hoop dat ik ze zou kunnen overnemen.

Met Vriendelijke Groet,

Lodewijk
0619149090

Hoi Lodewijk, helaas! Je bent net te laat voor de hoogslaper en de bank. Allebei ben ik ze kwijt en ben inmiddels helemaal verhuisd. Succes verder met het zoeken naar kamerspullen.
Topic kan dicht, Webcie.