klaasmans

Lieve GSVers,

Komend studiejaar hoop ik in de faculteitsraad voor lijst LiLa de letterenstudent te vertegenwoordigen. Om dit mogelijk te maken moet ik eerst stemmen verzamelen om überhaupt in de raad te komen. Vorig jaar heeft Pytric voor jullie zijn best gedaan in de faculteitsraad, en nu zal ik proberen de GSV traditie voort te zetten. Stem LiLa om dit mogelijk te maken

Komende week zal ik te vinden zijn bij colleges en het harmonie-complex. Spreek me gerust aan en wie weet krijgt u wel een ijsje een Quest of andere leerzame doch leuke lectuur.

Dit jaar kan je stemmen op lijst LiLa via de website . Lila behartigt uw belangen door een realistische, proactieve aanpak in de Faculteitsraad Letteren.

Waar staat LiLa voor:
• Kwaliteitsimpuls voor het onderwijs!
• Behoud van kleine studies!
• Engels taalniveau van docenten omhoog!
• Videocolleges: collegegemist.nl!
• Positieve studiestimulans!
• Tentameninschrijvingen beter geregeld!
• Op een plek terecht kunnen met al je vragen!
• Goede plattegronden Harmonie!
• Extra money for PhD supervision!
Voor meer informatie kunt u kijken op \
STEM

Stem nummer 5 op de lijst, stem Klaas Oudman.

Of Piet of Kars of, Kijk maar, zolang het maar LiLa is :D

Verder kan je natuurlijk ook stemmen op nummer 4, 29 of 36!

Volgens mij vergeet je 34 ook nog..

Uiteraard heb je gelijk, kapitein Alfred doet ook nog mee!

Pytric schreef: Het is dan ook mijn hoop dat in het komende jaar de LiLA-fractie overspoelt zal worden met vragen en/of kritiek.

Tjongejonge, foei toch, ik denk dat ik voor het eerst in mn leven dan toch maar op SFL (Christianne) ga stemmen.

Ps: kan iemand kort uitleggen wat de belangrijkste verschillen in standpunten tussen SFL en LILA zijn?

TheoSikkema

Moet Thierry niet een beetje reclame maken voor de nummer 22 van SFL?