diesgroningen

Beste GSV'ers!

Van vrijdag 16 tot vrijdag 23 mei 2008 zal de Navigators Studentenvereniging Groningen alweer haar XIVe Dies Natalis vieren. Het thema van deze week is KLASSE!

Vrijdagavond 16 mei starten we de week met een spetterend openingsfeest en bij deze willen we jullie daar van harte voor uitnodigen! DJ Klaas van Kruistum van Xnoizz zal aanwezig zijn om de avond muzikaal aan te kleden.

We hopen op een groot en gezellig feest en het lijkt ons KLASSE! om met zoveel mogelijk mensen van verschillende Christelijke Studentenverenigingen aanwezig te zijn.

Het thema van het feest is N.S.Get together – N.S.G.? Die’s jarig!

Het feest begint om 22:00uur en zal gehouden worden middenin het centrum in 'The Palace', Gelkingestraat 1 te Groningen. Kaarten worden alleen aan de deur verkocht en kosten € 3,- p.p.
Het belooft een groot feest te worden en we hopen dat jullie er ook bij zijn!

Tot dan!

De XIVe Diescommissie der N.S.G.

diesgroningen schreef: Het thema van het feest is N.S.Get together – N.S.G.? Die’s jarig!

wow, 2 stuks. Ik ken er nog een: pain in dies

Jammer, net weer tijdens het Paascongres van de Gereformeerde Studentenverenigingen...

Inderdaad ursa, en de andere 165 gsvers kunnen ook niet :roll:

nou es kappen met het zeuren om dingetjes die georganiseerd worden tijdens paco.

maar t lijkt me best leuk, zo'n nsg feestje. voordeel is dat je met een nsg feestje die dag erna niet direct kwijt bent. nog meer mensen zin om te gaan?

Ik denk dat ik daar nog wel even te vinden. Lekker chickies scoren.

Prince schreef: Ik denk dat ik daar nog wel even te vinden. Lekker chickies scoren.

Ik vind jou wel zo iemand die dan achter 'n meisje aan gaat die al lang een vriend heeft. NSG-ers houdt deze Arend buiten de deuren van Het Paleis!