YeHeSs

8 mei, 08:47 uur

De vrije verkoop van kaarten voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (donderdag 10 mei) is afgelopen zaterdag gestart. De kaarten bij TicketBox zijn inmiddels uitverkocht. Bij de Supportersbalie zijn de laatste honderden kaarten te koop op basis van een legitimatiebewijs.

FC Groningen - Feyenoord (donderdag 10 mei, 20.00 uur)
De resterende kaarten, nog enkele honderderen op de Noordtribune (vakken A t/m G en AA t/m GG), worden op vertoon van een geldige legitimatie bij de Supportersbalie in Euroborg verkocht. Er is dus geen (Seizoen)ClubCard meer nodig. Per legitimatiebewijs is één kaart per persoon te koop. Prijzen zijn 23 euro (vak A en vak AA) en 20 euro (overige vakken). De Supportersbalie is op werkdagen geopend van 10.00 uur en 18.00 uur.

Bron: www.fcgroningen.nl

Wanneer je dit seizoen nog een keer een wedstrijd van FC Groningen in de Euroborg wilt zien, is dit je kans. Ik verwacht wel dat je snel moet handelen. Vanmiddag of morgenochtend zal alles wel zijn uitverkocht.

Als ik dan in Nederland was had ik het wel geweten 8)
kon wel eens een nulletje of 5 worden...

Ik ben erbij! :)

na de winst in de Euroborg denk ik dat Groningen ook in de Kuip gaat winnen. Dat zou tegelijk een negatief record zijn voor Feyenoord, want Feyenoord heeft nog nooit eerder in een seizoen 4x van dezelfde tegenstander verloren.

Ik ben benieuwd! We zullen het morgen zien. Overigens ben ik tevreden wanneer we erin slagen om de volgende ronde te bereiken. Feyenoord speelde (verdedigend) in ieder geval solide. Alleen aanvallend konden ze nauwelijks een vuist maken. Hoewel Groningen slordig was met de kansen en (zeker bij 10-11) te gehaast wilde spelen, maakte het team van Ron Jans wel een goede indruk. Groningen uit en thuis is echter een wereld van verschil. Tijdens de vorige wedstrijd in de Kuip was de organisatie bij Feyenoord helemaal weg en werd FCG ondersteund door 2000 supporters. Morgen zullen dat er nog geen 800 zijn. Wanneer Het Legioen vol achter het team gaat staan, denk ik dat de verdedigers van FC Groningen het zwaar gaan krijgen. Ik hoop dat Gibril Sankoh met beide benen op de grond blijft staan, ondanks zijn wereldgoal van donderdag was hij in verdedigend opzicht zwak. Dat kunnen we morgenmiddag niet hebben... Ach, we zullen het ook allemaal wel zien. Over ruim 24 uur weten we meer :wink:

De rol van het publiek wordt zwaar overschat dacht ik altijd, inmiddels kom ik daar een beetje van terug. Geluk voor Groningen is dat het Feyenoordpubliek niet veel meer kan hebben. Een kleine tegenslag in de vorm van knullig balverlies of een andere kleine onoplettendheid kan maken dat Feyenoord meer last heeft van het thuispubliek dan voordeel. Sowieso is de druk natuurlijk gigantisch op deze ploeg.

De meerderheid van de deelnemers had het goed: Groningen is gewoon door naar de finale van de play-offs. Utrecht is de tegenstander. Ben benieuwd wat dit zal gaan worden!

Voorspelling: Groningen verliest nipt in Utrecht, maar is de Euroborg, na een moeizame eerste helft, oppermachtig. En mijn stem is maandag (weer) compleet naar de kl*ten.

Gisteren zeer kortstondig (twee biertjes) op de Grote Markt gestaan. Was wel weer mooi. Om 19.20 uur nog even via de achteringang het stadhuis binnen gegaan (mijn toegangspasje was niet voldoende, moest zelfs mijn visitekaartje overhandigen)
In het stadhuis Luis Suarez nog zijn handtekening op mijn wedstrijdshirt laten zetten (volgend seizoen een nieuwe shirtsponsor) en tegen Bas Roorda gezegd dat ik bang was dat hij zou vertrekken. Hij was het niet met me eens... Het was in ieder geval mooi :wink:

Steef schreef: tegen Bas Roorda gezegd dat ik bang was dat hij zou vertrekken. Hij was het niet met me eens... Het was in ieder geval mooi :wink:

Dus Bas zei: "Nietes, je bent niet bang!" ? Vet...
Al die Oosterparkers kwamen trouwens ineens uit alle hoeken en gaten zeg. Paar lekkere oerkreten over de markt en een 050-tattoo in je nek, skitterend.