Manon ten Have

Elise vroeg me om dit te plaatsen:

Vanaf ong. 11 februari tot en met augustus 2013 (dus periode 3 en 4 van een schooljaar) ben ik, Elise, op zoek naar een tijdelijke bewoner voor mijn kamer. Het gaat om de balkonkamer
(16m²) van een compleet ingericht huis @ Parel, Vinkhuizen. De maandelijkse huur bedraagt €219,- (alles inclusief! Water, gas, elektra, draadloos internet, tv, wasmachine, belastingen, etc.). In overleg mag er ook van mijn meubels gebruik worden gemaakt. Het huis heeft een ruime en nette keuken + badkamer and last but not least twee gezellige (christelijke) huisgenoten! Afstand tot Zernike 10 min, centrum 15min, station 20min en winkelcentrum om de hoek.

Dus ben jij opzoek naar een kamer? Of weet jij nog iemand die per midden febr. een kamer zoekt? Stuur mij dan even een berichtje!

Groetjes,
Elise (elisehaan@hotmail.com)

Elise schreef: een schooljaar

Haha.

Dijkio schreef:
Elise schreef: een schooljaar

Haha.


?
Elise schreef: centrum 15min, station 20min

Dit gelooft niemand

Manon ten Have schreef: (alles inclusief!) Groetjes, Elise

Misschien heeft ze wel een puch in de kelder staan, dan ben je zo met 20 min. op het station. Het betreft dan wel een snorpuch, zo een zonder helm. Die gaan maar 25km/h. Anders was je er wel sneller.

Als je gewoon een normale conditie hebt zijn dit reeele tijden. En van Dijk. Niet zo'n dikke bek over schooltijden want anders stuur ik Tempelman op je af en lig jij weer op de grond in soos. Wij zijn toch niet zo slim dus kunnen dat gewoon maken.

Holsappel schreef: En van Dijk. Niet zo'n dikke bek over schooltijden want anders stuur ik Tempelman op je af en lig jij weer op de grond in soos. Wij zijn toch niet zo slim dus kunnen dat gewoon maken.

Haha, domme kracht.

Paula Lunenborg
Dijkio schreef:
Holsappel schreef: En van Dijk. Niet zo'n dikke bek over schooltijden want anders stuur ik Tempelman op je af en lig jij weer op de grond in soos. Wij zijn toch niet zo slim dus kunnen dat gewoon maken.

Haha, domme kracht.


Mijn broer zou zeggen: beter domme kracht as geen kracht.

Vind ik leuk