Petrus

Eindelijk is het dan zover. Bert den Hertog, directeur van IFES, komt naar Groningen om zijn zorgen te uiten over het gereformeerde geloofsleven. Zijn artikel in het ND van 1 december 2008 heeft nogal wat stof doen opwaaien, ook binnen de GSV. Zijnde de grootste VGS van Nederland is het een goede zaak de degens eens te kruisen met Bert den Hertog. Of wellicht bent u het roerend eens met dhr. Den Hertog. Ook u bent zeer welkom.
Er zal ruim voldoende gelegenheid tot discussie zijn. Leest u topic nog eens en houdt donderdag 15 januari vrij in uw agenda.

Met amicale groet,

uw OV-cie

Koning Drietand

Hebben jullie hem uitgenodigd of heeft hij zelf aangeboden om te komen?

We hebben hem zelf uitgenodigd.

Dit is Petrus.

Koning Drietand

Heeft hij er al een beetje zin in? En heeft hij ons topic ook gelezen? Misschien wel leuke informatie. Ik ben er in ieder geval bij.

N.B. Steendam

Lekker bezig OV-cie! Ik ga proberen er bij te zijn.

Leuk, ik ben heel benieuwd.

Ik denk dat de insteek van de avond niet zozeer het kruisen van de degens is, maar meer het door praten over visie en de rol van IFES voor onze vereniging! Ik denk dat het heel interessant gaat worden.

Allemaal komen dus....!!

Goed geregeld OV-cie! Gertjan Willems verzuchtte laatst nog dat er haast geen OV-lezingen waren (geen grapje). Deze lijkt me leuk. Ik ben erbij, al ga ik 20.00u niet helemaal redden. Duurt het langer dan een half uur?

Ja, ik hoop het wel.

Webcie, kan dit topic even een stickie krijgen?

Goed geregeld OV-cie. Ik ben zeer benieuwd en hoop op een goede avond. Wordt deze lezing ook interessant voor niet-GSVers?

Ja, voor ATV. Het gaat er nog om spannen of IFES wordt gecontinueerd.

Ik zal nog even kort vertellen hoe de avond zal verlopen. Bert den Hertog zal eerst een lezing van 45 minuten houden en daarna zullen we op een soort Lagerhuis-manier een aantal stellingen bepraten. Er is daarbij dus volop gelegenheid je mening te laten horen!

Niet alleen de relatie GSV-IFES zal behandeld worden, maar ook de toekomst van de GSV zelf. Daarnaast zal ook de geloofsbelevenis van de gereformeerde student niet vergeten worden. Een avond over geloof, visie en toekomst. Een avond waar nog veel over nagepraat zal worden en die je dus niet kunt missen.

Daarnaast komt Bert de Hertog nog mee naar soos, dus je kunt hem ook nog één-op-één vragen stellen.

N.B. Voor eerstejaars is de lezing verplicht!

De eerstejaars gaan met het gehele jaarverband eten in de Prunus, dus kom ons maar halen :D

ga je toch gewoon op tijd eten? 20u is prima te halen hoor, geen gezeur holsappel

En de Prunus is ook nog eens op steenworpafstand van het Magnolia-gebouw. ;)

Hatseflats, dit gaat ook over de toekomst van Chiethon! Als je nu niet komt moet je over drie jaar niet zeiken als de IFES-inspecteur komt kijken of de targets wel zijn gehaald...

Ik ben er ook wel even bij, denk ik.

U wordt verzocht op tijd te komen, want het gaat een volle avond worden. Stipt 20:00 uur gaan we beginnen.

Blijft Bert nog lang op soos? Wil hem eigenlijk nog wel even spreken...

ai, die poster doet mij een beetje denken aan dat stuk afgebroken rails in Westerbork - maar dat terzijde. Ik hoop dat het een mooie avond wordt en ik ben heel benieuwd hoe hoog de emoties op gaan lopen.

- Martine H -

Vanavond is het zover! Ik ben erbij, met zin en al.

Ursa schreef: Hatseflats, dit gaat ook over de toekomst van Chiethon! Als je nu niet komt moet je over drie jaar niet zeiken als de IFES-inspecteur komt kijken of de targets wel zijn gehaald...

Als dat de inzet is voor vanavond kom ik ook wel even mijn hoofd showen...

Ik heb er ook zin aan!
Gewoon allemaal lekker langskomen, want het gaat echt een interessante avond worden!